مورینیو: همه دوست دارند با چلسی روبرو شوند/ امیدوارم کاسیاس تنها جام نداشته اش را بگیرد


سرمربی آبی پوشان لندنی می گوید همه در مرحله یک هشتم نهایی دوست دارند تا با چلسی روبرو شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، چلسی در یک دیدار برتر که در طول فصل نتوانسته بود آن را نشان دهد با نتیجه 2 بر صفر پورتو را شکست داد تا به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا شود.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بعد از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این برد و صعود به مرحله بعد کمترین چیزی است که می توانیم به هواداران فوق العاده خود بدهیم. آنها در این چند وقت فوق العاده بوده اند بخصوص در قبال من و نتیجه گیری هایی که داشته ام. من واقعا بابت نتایج ضعیف متاسفم و مطمئنم تماشاگران با حمایتشان، چیزی بیش از حد انتظار به ما اضافه کرده اند و قطعا صعود از این مرحله یکی از هزاران کاری است که باید در قبال آنها انجام می دادیم.

او در ادامه گفت: قطعا تیمی مثل ما که در این فصل نوسان داشته است و بازی های ضعیفی از خود نشان داده شانس نخست قهرمانی در اروپا محسوب نمی شود. ولی وقتی من در سال 2004 با پورتو قهرمان اروپا شدم و سال 2010 با اینتر فاتح این رقابت ها شدم هم شانس نخست قهرمانی نبودم. وقتی شانس نخست قهرمانی بودم شکست خورده ام دو بار در نیمه نهایی با رئال مادرید و دو بار با چلسی در نیمه نهایی. پس بگذارید ببینیم چه اتفاقی می افتد. برابر پورتو خیلی زود توانستیم به گل برسیم تا شرایط برای ما بهتر شود و در ادامه بازی هوشمندانه ای در خط هافبک به نمایش گذاشتم. بازیکنانم هر چه در توان داشتند در این دیدار از خود نشان دادند و با جنگندگی صاحب چند موقعیت دیگر شدیم و فکر می کنم شایسته این بودیم که باز هم در این نیمه به گل برسیم که ضربه اسکار با بدشانسی وارد دروازه نشد. در نیمه دوم نیز به تلاش خود ادامه دادیم و بعد از زدن گل دوم پورتو بازی هجومی و مستقیم را در دستور کار خود قرار داد که باعث شد بازیکنانم صاحب چند موقعیت گل شوند که می توانستیم بهتر استفاده کنیم که در زدن ضربات آخر بدشانسی آوردیم و توپ هایمان وارد دروازه نشد.

چلسی در مرحله بعد می تواند برای سومین فصل پیاپی با پاری سن ژرمن بازی کند یا برابر تیم هایی چون خنت، آیندهوون، بنفیکا، یوونتوس یا رم قرار بگیرد.

مورینیو درباره اینکه ترجیح می دهد تیمش با کدام تیم روبرو شود گفت: فکر می کنم در مرحله بعد همه دوست داشته باشند با چلسی روبرو شوند. آنها نمی خواهد با رئال مادرید روبرو شوند. انها نمی خواهد با بارسلونا روبرو شوند. آنها نمی خواهند با اتلتیکومادرید روبرو شوند. آنها نمی خواهند با بایرن مونیخ روبرو شوند. هر تیمی که در گروه خود دوم شده است دوست دارد در مرحله بعد با چلسی یا زنیت روبرو شود.

دیگو کاستا علاوه بر اینکه طبق معمول با چند بازیکن در این دیدار درگیر شد چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد ولی نتوانست توپ های خود را وارد دروازه کند.

مورینیو درباره مهاجم اسپانیایی خود گفت: قطعا او با مشکل اعتماد به نفس پایین روبرو است. او در این دیدار حرکات خوبی داشت و به خوبی در زمین مسابقه دیده شد. او روی صحنه گل نخست عملکرد خوبیب داشت ولی در فصل قبل هر توپی که به او می رسید وارد دروازه می شد که در این فصل اینطور نبوده است. فصل قبل همه نگاه او به دروازه بود و قطعا خیلی بهتر از این زمان کار می کرد اما در این فصل همه نگاه او به داور است و به همین خاطر خیلی راحت تمرکز خود را از دست می دهد و این باعث می شود تا در زدن ضربه آخر دقت کمتری داشته باشد.

نتایج بسیار بد چلسی در فصل جاری لیگ برتر جزیره ادامه دارد و به نظر می‌رسد این تیم نمی‌تواند با هدایت ژوزه مورینیو به روزهای خوبش برگردد. آبی‌پوشان لندنی در هفته پانزدهم در ورزشگاه خانگی میزبان بورنموث بودند. تصور می‌شد این بازی برای تیم مورینیو آسان باشد اما در میان ناباوری همگان، چلسی این بارهم تن به شکست داد تا هشتمین شکست این تیم در فصل جاری رقم بخورد. چلسی از 15 بازی خود 15 امتیاز کسب کرده است و در رده چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند تا هواداران این تیم اطمینان پیدا کنند که تیمشان در بحران است و شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد.

آقای خاص درباره این موضع گفت: ماروی کاغذ هنوز شانس قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر را در پایان فصل داریم و تا اخر برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

او در پایان درباره ایکر کاسیاس گفت: داستان خاصی بین من و او نبود. قبل از دیدار با هم احوالپرسی کردیم و صحبت های خوبی بین ما رد و بدل شد. شاید با این نتیجه و حذف پورتو از لیگ قهرمانان به او کمک کرده باشیم تا کاسیاس تنها جام نداشته دوران فوتبالش یعنی لیگ اروپا را نیز کسب کند. اگر پورتو قهرمان لیگ اروپا شود خوشحال خواهم شد.

چلسی این هفته باید در لیپ برتر با لسترسیتی دیدار کند و روز دوشنبه نیز منتظر مشخص شدن حریف خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حواشی تیم چلسی مورینیو و استراتژی جدید برای چلسی