سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بُن خرید کتاب بین دانش‌آموزان ممتاز توزیع می‌شود


بُن خرید کتاب بین دانش‌آموزان ممتاز توزیع می‌شودهمشهری آنلاین/ معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بُن خرید کتاب فقط بین دانش‌آموزان ممتاز در بخش‌های مختلف توزیع می‌شود، گفت: هنوز تعداد بُن‌ها مشخص نیست.
حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در خصوص موضوع بُن کتاب دانش‌آموزان ویژه نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: حدود دو سال پیش تفاهم‌نامه‌ای را با معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد داشتیم و یکی از بندهای آن درباره بُن کتاب بود مبنی بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد که همه ساله بُن‌های خرید کتاب را در اختیار اقشار فرهنگی و کتابخوان، دانشجویان و غیره قرار می‌دهد، دانش‌آموزان را نیز در این طرح اضافه کند.
وی افزود: مقرر شده است که امسال این بند برای اولین سال اجرایی شود و بنا داریم بُن خرید کتاب را به دانش‌آموزان ممتاز در بخش‌‌های مختلف اعم از درسی و علمی، فرهنگی و هنری، قرآن و معارف اسلامی، المپیادها، ورزشی و تشکل‌های دانش‌آموزی اهدا کنیم.
کفاش با بیان اینکه هنوز میزان این بُن‌ها مشخص نیست، تصریح کرد: ناگزیر به اولویت‌بندی هستیم چرا که میزان بُن‌های تخصیص یافته به اندازه تمام دانش‌آموزان نخواهد بود به همین دلیل معیارها و ملاک‌هایی را پیش‌بینی کردیم.
وی ادامه داد: با توجه به موضوع رفت و آمد دانش‌آموزان به نمایشگاه کتاب، ترجیحاً برنامه‌ریزی می‌کنیم در سال اول، بُن‌ها بین دانش‌آموزان تهران و شهرها و استان‌های اطراف تهران توزیع شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: همشهری آنلاین


ویدیو مرتبط :
مراسم توزیع کتاب بین دانش آموزان در هفته کتاب