ترابیان: شمس همه چیز را صفر یا صد می‌بیند/ اگر عقل حاکم مغز باشد، از تیم ملی حمایت می‌کنیم


رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی با اشاره به انتقادات سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال از کمیته‌ فنی، می‌گوید هنوز هم بر باورهای قبلی‌ام هستم، ولی منافع ملی در مقابل هر چیز و هر شخصی برایم اولویت دارد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتقادات حسین شمس از کمیته‌ فنی توسعه فوتسال، اظها‌ر کرد: من همیشه به عنوان یک دوست یکی از ایرادهای حسین شمس را به او گفته‌ام و امروز هم به عنوان یک دوست این موضوع را می‌گویم که ایراد او این است که به موضوعات به شکل صفر یا 100 نگاه می‌کند. متاسفانه او با یک کشمش گرم و با یک غوره سردی‌اش می‌کند.

او افزود: متاسفانه او حرف‌هایی که از دیگران می‌شنوند را به عنوان یک اصل تلقی می‌کند و این اشتباه بسیار بزرگی است.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی درباره حمایتش از سرمربی تیم ‌ملی گفت: اگر می بینید که بنده امروز از سرمربی تیم ملی فوتسال ایران حمایت می‌کنم این را یک وظیفه می دانم چرا که من منافع کشور و منافع تیم ملی کشورم را با هیچ کس و هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

ترابیان با اشاره به شرایط مساعد تیم ‌ملی فوتسال ایران، تصریح کرد: وقتی می‌بینیم که در تیم ‌ملی برای اولین بار و بعد از مدت‌ها، سرمربی تیم و مدیر فنی آن قدر نزدیک با هم و بدون هیچ اختلافی کار را جلو می‌برند و منافع این همکاری نصیب تیم ‌ملی کشور می‌شود، اگر عقل بر مغز انسان حاکمیت داشته باشد و شخص وطن و تیم ‌ملی کشورش را دوست داشته باشد باید از تیم ‌ملی‌اش حمایت کند،علی‌رغم این که ممکن است آن شخص که سرمربی تیم ‌ملی شده کاندیدای ما نبوده است.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ما نباید منافع شخصی و اعتقادات شخصی را با منافع کشور عوض کنیم. منافع کشور ارجحیت دارد حتی بر همه عقاید ورزشی و فنی ما.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی ا‌ضافه‌ کرد‌: من اصلا با هیچ شخصی هیچ توافقی نکرده‌ام و فقط باورم را گفتم و الان هم همان باورم را گفته‌ام و الان هم همان باورم را خواهم گفت و با کسی اصلا مشکلی ندارم و کارم انجام می‌دهم و در جهت منافع کشورم حرکت می‌کنم. من خدا را شاهد می گیرم که هیچ کس با من هیچ صحبتی نکرده و باور شخصی‌ام مبتنی بر حقایقی است که عرض کردم. من می‌بینم که در حال‌ حاضر تیم ‌ملی خوب کار می‌کند و خوب رشد می‌کند و حق ندارم که ضد منافع تیم ‌ملی حرفی بزنم حالا سرمربی و رییس‌اش هر کسی می‌خواهد باشد. من نظریات شخصی خودم را گفته‌ام و به آنها اعتقاد دارم و همان گونه که در زمان حسین شمس از تیم ‌ملی پشتیبانی می‌کردم. الان هم در تقویت تیم ‌ملی و کادرفنی هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم چون شخص مطرح نیست و کشور مطرح است.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
حمایت صد در صدی دکتر احمدی نژاد از تیم ملی در دوران ریاست جمهوری خود