سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش باران موجب آبگرفتگی معابر شهر اراك شد


معاون خدمات شهری شهرداری اراك در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: 400 نفر از كاركنان مجموعه خدمات شهرداری در سطح معابر این شهر در حال بازگشایی مسیرهای آب گرفته هستند.
احمد حسنی افزود: گروه آتش نشانان، نیروهای پسماند شهری و موتوری شهرداری اراك در سطح شهر به حالت آماده باش درآمده اند تا در صورت نیاز به بازگشایی معابر ناشی از ابگرفتگی بپردازند.
وی اظهار كرد: تاكنون گزارشی از از ورود آب به منازل مسكونی و سایرتاسیسات و اماكن شهری نشده و گروه خدمات شهرداری با تجهیزات و گونی های شن آماده ارایه خدمات احتمالی در این خصوص هستند.
وی گفت: برخی آبگرفتگی ها در مناطقی از كلانشهر اراك شامل كمربندی شمالی و جنوبی، كرهرود و راه آهن با كمك خدمات شهری برطرف شده است.
حسنی افزود: همزمان با آغاز بارش ها و به منظور رفع آبگرفتگی معابر، كار لایروبی نهرها و پاكسازی جداول و مسیرهای آبرو سطح شهر در حال انجام است.
سرپرست اداره كل مدیریت بحران استانداری مركزی نیز گفت: با ادامه بارندگی از روز گذشته و شدت بارش ها، سد خاكی روستای' قلعه چی' شازند سرریز كرده ولی با هدایت آب ناشی از باران، مشكلی درمنطقه وجود ندارد.
عباسعلی نظیری افزود: همچنین در اثر بارش های شبانه روز گذشته، آب در مزرعه روستای چغا از توابع شهرستان اراك جمع شده بود كه با انتقال آن به خارج مزرعه از بروز خسارت جلوگیری شد.
وی با بیان اینكه ستادهای بحران شهرستان های استان آمادگی لازم برخوردار هستند، اظهار كرد: از بارش شدید باران در سطح شهرستان های استان تاكنون خسارت و آبگرفتگی گزارش نشده است.
بارش باران از صبح روز سه شنبه در تمامی مناطق استان مركزی آغاز شده و بر اساس اعلام اداره كل هواشناسی استان مركزی ، پیش بینی می شود میزان بارشها روز پنجشنبه (فردا) افزایش چشمگیری داشته باشد.
6991/6013/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آبگرفتگی معابر در شهر الشتر