فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آموزش و پرورش فارس:خودرو حامل دانش آموزان در صندوق عقب، سرویس مدرسه نیست


به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا، در تصویر انتشار یافته در نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه یك خودرو پراید 141 در حالی كه چهار دانش آموز دختر را در صندوق عقب خود سوار كرده است، دیده می شود.
روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش فارس در این باره اعلام كرد: تصویری در برخی كانال های مجازی با زیرنویس 'سرویس مدارس منطقه بیرم فارس' منتشر شده كه موضوع از طریق اداره آموزش و پرورش منطقه بیرم مورد بررسی قرار گرفت و پیگیری حاكی از این بوده كه این خودرو سرویس مدرسه نبوده است.
دراین اطلاعیه آمده است: راننده این خودرو پدر یكی از دانش آموزان بوده و قصد آوردن فرزند خود از آموزشگاه به منزلش را داشته و پس از مشاهده دانش آموزانی كه درحال عزیمت به منزل خود بودند براساس تقاضای فرزند خودش و سایر همكلاسی های فرزندش كه طبیعتا برخی نیز از اقوام و خویشاوندان وی بوده اند، آنها را سوار كرده است.
این اطلاعیه افزوده است: راننده این خودرو با این نگاه كه فاصله كمی بین مدرسه و منزل این دانش آموزان وجود دارد تصور هرگونه خطر را از این عمل خود دور دانسته بود.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: مسئولان اداره آموزش و پرورش بیرم ضمن شناسایی این راننده مراتب اعتراض خود را نسبت به این رفتار كه سلامت دانش آموزان را به خطر انداخته و به هیچ عنوان مورد تایید آموزش و پرورش نیست به وی اعلام كرده اند.
بیرم از توابع شهرستان لارستان در 380 كیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
2027 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سوار شدن دانش آموزان روی سقف اتوبوس سرویس مدرسه!