سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امحای ۱۷۰۰ تن سیب زمینی شبیه دورریز گندم در آمریکا بود/دولت نباید صورت مسئله را پاک کند


احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در مورد امحای 1700 تن سیب زمینی اظهار داشت: من معتقدم مرکز آمار باید دورنمایی را برای تولید محصولات کشاورزی در اختیار دولت ها قرار دهد تا ما با برنامه‌ای مدون در امر کشاورزی هدفمند فعالیت کنیم.

وی افزود: نباید از یک کشاورز انتظار داشت مطالعه کند که امسال چه چیزی تولید کند و چه چیزی تولید نکند این برنامه را باید دولت در اختیار کشاورز قرار دهد. ما سالانه 70 درصد از منابع آبی خود را به کشاورزی اختصاص می‌دهیم این بی‌برنامگی در امر تولید و توزیع کشاورزی قابل تحمل نیست.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار  خاطرنشان کرد: این بی برنامگی دولت در مسئله تولید و کشاورزی سبب شده که کشاورزان از کار در زمین‌های زراعی خود دلزده شوند.

کریمی اصفهانی ضمن تاسف از امحای 1700 تن سیب زمینی گفت: هنگامی که یک محصول به صورت مازاد در کشور نمایان می‌شود ابتدا باید ظرفیت صادرات را آن را فراهم کنیم و یا با یک هزینه ساده این کالا را به کالای دیگری تغییر دهیم مثلا می‌توانستیم این سیب زمینی‌ها را به شرکت‌های تولید کننده چیپس بفرستیم.

وی تاکید کرد: اینکه ما عرضه درست کردن کاری را نداشته باشیم و بخواهیم اصل صورت مسئله را پاک کنیم قابل قبول نیست. دولت نباید فرافکنی و صورت مسئله را پاک کند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه امحای 1700 تن سیب زمینی ما را به یاد امحای گندم در آمریکا انداخت گفت: ما یک کشور اسلامی هستیم و دین و شریعت ما به ما اجازه نمی‌دهد محصولاتی که به پای آن خون دل‌ها خورده شده را به راحتی در عمق زمین مدفون کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/P2TJ3R


ویدیو مرتبط :
امحای 1700 تن سیب زمینی