ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عسگری به عنوانی بهتر از شانزدهمی نرسید/ حضور پرتعداد هواداران ایرانی در سالن مسابقات


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از آمریکا، در دومین روز از هشتاد و یکمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 ریو نیز است وزنه‌برداران دسته 62 کیلوگرم در گروه B به مصاف هم رفتند که مجید عسگری نماینده کشورمان در این دسته به عنوانی بهتر از شانزدهمی نرسید.

مجید عسگری ملی پوش دسته 62 کیلوگرم کشورمان که در گروه B با 13 وزنه بردار از کشورهای ویتنام، مولداوی، سامائو، آمریکا، مجارستان، رومانی، تایلند، مصر، ونزوئلا، ترکمنستان، ژاپن و اندونزی رقابت داشت در حرکت یکضرب ابتدا به مصاف وزنه 122 کیلوگرم رفت که توانست این وزنه را بالای سر برده و سه چراغ سفید داوران را به نشانه تایید مهار این وزنه دریافت کند. وی سپس دو بار در مهار وزنه های 127 و 128 کیلوگرم ناکام بود تا با 122 کیلوگرم در جایگاه هفدهم یکضرب این دسته تا پیش از آغاز دیدار گروه A قرار گیرد.

وی در دوضرب با وزنه 152 کیلوگرم کار خود را آغاز کرد که برخلاف یکضرب در مهار اولین وزنه خود موفق نبود. عسگری در دومین حرکت به راحتی وزنه 152 کیلوگرم را بالای سر برد و برای سومین حرکت وزنه 162 کیلوگرم را درخواست کرد که در مهار این وزنه هم ناموفق بود تا با مجموع 274 کیلوگرم در جایگاه شانزدهم قرار گیرد.

در این دسته وزنه برداران کشورهای ژاپن، ترکمنستان و ویتنام به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند که باید منتظر بمانند تا بعد از اتمام رقابت های گروه A مشخص شود که چه عنوان و امتیازی را برای کشورشان بدست آورده اند.

از نکات قابل توجه مسابقه امروز دسته 62 کیلوگرم می توان به حضور هموطنان ایرانی و تشویق آنها که حس و حال ویژه ای به سالن جورج براون بخشیدند اشاره کرد. هموطنان ایرانی که در شهر هیوستن امریکا سکونت دارند برای تشویق ملی پوش ایران به سالن مسابقات آمدند و عسگری را با حرارت و شور و هیجان ویژه ای حمایت و تشویق کردند.

طبق هماهنگی های بعمل آمده، ایرانیان شهر هیوستون از امروز تا روز پایانی مسابقات قرار است درسالن مسابقات حضوری پرشور داشته و ملی پوشان کشورمان را تشویق و حمایت کنند.

رقابت های گروه A فردا برگزار می شود.

به گزارش فارس، بهترین عنوان عسگری که در دو دوره پیشین مسابقات نیز حضور داشته، هفتمی در جهانی 2013 لهستان است که با مجموع 288 کیلوگرم بدست آمد. وی امسال با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان با رکورد ورودی 290 کیلوگرم در گروه B مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫حضور پرتعداد هنرمندان در مراسم ترحیم داوود رشیدی‬‎