ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دبیر انجمن راگبی خراسان رضوی: سالنی برای تمرین در اختیار نداریم


جلال جهانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط فنی بازیکنان تیم راگبی نیز به دلیل نداشتن زمین مناسب افت کرده و اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد قطعا در آینده ای نه چندان دور مشکلات چند برابر می شود.
وی مهم ترین مشکل این رشته ورزشی را کمبود منابع مالی دانست و اظهار کرد: به همین دلیل برای اعزام بازیکنان به مسابقات کشوری با مشکل روبرو هستیم و در این زمینه هیچگونه حمایتی توسط هیات انجمن های ورزشی انجام نمی شود.
وی گفت: در این زمینه به مدیرکل ورزش و جوانان استان نامه ای ارسال کرده ایم که این موضوع را پیگیری کنند.
جهانبخش افزود: هیات انجمن های ورزشی به گونه ای رفتار می کند که انگار هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات مالی کمیته های زیر مجموعه خود ندارد.
به گفته وی مسابقات هفت نفره راگبی کشور اواسط ماه جاری و مسابقات 15 نفره اواسط دی ماه در تهران برگزار می شود و خراسان رضوی نیز در این دوره از مسابقات نماینده خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور که چندی پیش برگزار شد نیز خراسان رضوی مقام دوم را به دست آورد.
دبیر انجمن راگبی خراسان رضوی به استعدادهای این استان در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان سه نفر و در بخش مردان شش نفر از استان خراسان رضوی عضو تیم ملی راگبی هستند.
هم اکنون بیش از 120 ورزشکار این استان به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای در رشته راگبی فعالیت می کنند.
7498/ 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حامد آهنگی - ما اختیار تکون خودمونو هم نداریم؟!