علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری در دستور کار مجلس


به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و با حضور ۱۹۵ نماینده آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی در مورد لایحه اصلاح قانون الحاق دولت ایران به کنوانسیون لغو ضرورت تصدیق رسمی اسناد دولتی بیگانه است.

امروز همچنین نمایندگان گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و اصلاح محدوده برخی از مناطق آزاد که از صحن به کمیسیون ارجاع شده بود را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون قضایی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومان به حبس بین ایران و پاکستان نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون قضایی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و قبرس را نیز بررسی خواهند کرد.

در همین خصوص لایحه موافقتنامه استرداد مجرمین بین ایران و قبرس نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین لایحه معاهده انتقال محکومین به حبس میان ایران و چین را نیز بررسی می‌کنند.

بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس نیز در دستور کار صحن قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون شوراها در مورد ایرادات شورای نگهبان به طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را بررسی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
‫ایجاد مناطق جدید آزاد تجاری آری یا نه؟‬‎