سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



عبدالله عبد الله: ایران همیشه یاور مردم و دولت افغانستان بوده است


به گزارش ایرنا، «عبدالله عبدالله» چهارشنبه شب در نشست فعالان اقتصادی افغانستان در چابهار اظهار داشت: ایران در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی این کشور نقش موثری داشته است.
وی گفت: تعامل بالای مردم و فعالان اقتصادی تجاری دو کشور پیشینه تاریخی و فرهنگی زیادی دارد.
وی افزود: دولت ایران تلاش های زیادی را برای ایجاد امکانات و زیرساخت های مورد نیاز در چابهار انجام داده است تا تجار و فعالان اقتصادی راحت تر بتوانند سرمایه گذاری لازم را در این بندر داشته باشند.
وی تصریح کرد: دیدگاه افغانستان برای ایجاد پل میان جنوب آسیا و خلیج فارس علاوه بر توسعه اقتصادی، پیام آور دوستی های سیاسی و حسن همجواری کشورهای منطقه است.
رئیس اجرایی دولت افغانستان گفت: خاطره حضور در بندر و منطقه آزاد چابهار افق تازه ای را در ذهنم ایجاد کرده است و این به توسعه روابط و همکاری های بیشتر اقتصادی، تجاری و فرهنگی دو کشور کمک می کند.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تشریح قابلیت ها و پتانسیل های استان و چابهار گفت: فرصت های پیشرفت منطقه آزاد چابهار با حضور تجار و سرمایه گذاران دو کشور خلق می شود و می تواند در توسعه روابط دو جانبه نقش ایفا کند.
«علی اوسط هاشمی» افزود: هر بذری که در ایران کاشته شود محصولش در افغانستان برداشت خواهد شد.
وی گفت: منطقه آزاد چابهار با حمایت دو دولت با کفایت ایران و افغانستان آینده ای درخشان و متفاوت دارد.
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار نیز گفت: منطقه آزاد آمادگی کامل برای فعالیت تجار و سرمایه گذاران را دارد و تسهیلات ویژه ای را برای آنان در نظر گرفته است.
«حامد علی مبارکی» افزود: امکانات و زیرساخت ها به بهترین شکل در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد و همکاری های لازم را با تجار انجام خواهیم داد.
عبدالله عبدالله رئیس اجرائی دولت افغانستان به اتفاق هیات همراه ظهر چهارشنبه وارد چابهار شد و در فرودگاه مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، مسئولان و علما و معتمدان محلی قرار گرفت.
وی در نشست های جداگانه با استاندار و مسئولان منطقه و همچنین تجار و بازرگانان افغان مقیم چابهار شرکت و امشب چابهار را به مقصد افغانستان ترک کرد.
شبس*3043/3042/6081*1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایران، تاجیکستان، افغانستان، یک ملت با سه دولت