سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش محسن رضایی به اهانت عربستان


واکنش محسن رضایی به اهانت عربستانایسنا/ محسن رضایی اهانت عربستان سعودی در اضافه کردن 4 بند در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را بدعتی نوین دانست و تنها راهکار جلوگیری از این بی حرمتی ها نسبت به کشورمان را تنبیه متناسب از سوی ایران قلمداد کرد.
به گزارش ایسنا این یادداشت کوتاه که در قالب مطلبی در اینستاگرام شخصی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتشار یافته، به شرح زیر می باشد:
عربستان از مرز شرارت عبور کرده و به مرز دیوانگی رسیده است!
در اجلاس اخیر سازمان همکاری های اسلامی، عربستان با فشار و خرج میلیون‌ها دلار که نمونه آن اعتراف کمک 700 میلیون دلاری به مالزی بود، چهار بند را در بیانیه پایانی علیه ایران اضافه کرد. در تاریخ این اجلاس چنین اهانتی به ایران نشده بود.
رفتار عربستان سعودی از مرز شرارت به مرز دیوانگی رسیده است و اگر این دیوانه شرور تنبیه نشود، این اهانت ها ادامه خواهد داشت.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
محسن چاوشی به اهانت روزهای اخیر کاربران واکنش نشان داد