سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



هشدار روحانی، دفاع احمدی‌نژاد


اعتماد : صف‌كشی‌ها برای «غرامت دو میلیارد دلاری» فرقی با دیگر مصائب كشور ندارد. چهره‌ها همان چهره‌هایی هستند كه بر طبل مخالفت با دولت یازدهم می‌كوبیدند و صحبت‌ها هم همان صحبت‌هایی كه تنها بوی توهین از آن به مشام می‌رسد. دولتی كه در لیست میراث خود فقط آوار «غرامت» را كم داشت، با حكم دادگاه امریكایی تنها سكوت را در پیش گرفت، تا این‌بار هم بر دهان خود مهری زند تا از خطاهای گذشته چیزی نگوید. اما این تصمیم دیری نپایید كه با اعلان رای دادگاه امریكایی بلوایی در كشور برپا كرد. این‌بار اما زمزمه‌ها از جبهه موافقان دولت ‌آغاز شد؛ اما نه به معنای شروع. این گروه كه ابتدا در چهره رسانه‌های حامی دولت ظاهر شدند، به دنبال دلیل چنین حكمی می‌گشتند.


دلیلی كه از هر سو وارد می‌شدند به سهل‌انگاری دولت گذشته می‌رسیدند، صبر جبهه مقابل را لبریز كرد. توضیحات حقوقدانان، مردان هسته‌ای و تمام كسانی كه از میراث دولت قبل باخبر بودند هم راه به جایی نبرد. حالا دیگر نوبت رسانه‌های مخالف بود كه با تیترهای توهین‌آمیز وارد میدان نبرد شوند.


رسانه‌هایی كه ظریف را با نام «ضعیف» مورد خطاب قرار دادند تا شاید بتوانند افكار را از مسیر اصلی اشتباهات گمراه كنند، در ادامه راه فرمان را به دست سخنرانان همایش‌های ضد برجام می‌دهند. با فرمان به‌دستی چند نفر از مخالفان دولت، توپ این‌بار به زمین دولت یازدهم می‌افتد. حالا كه نوبت به دفاع می‌رسد، ژنرال‌ها وارد كارزار می‌شوند.


سكوت در برابر منتقدانی كه در پی فرصت برای بیان مخالفت برجامی خود می‌گشتند، هرچند پیشه سخنان رییس دولت یازدهم قرار می‌گیرد اما باعث نمی‌شود كه روحانی وعده طرح جزییات را بیان نكند.


 او در نشست هیات دولت اقدامات و سهل‌انگاری‌ صورت گرفته را موضوعی مربوط به مسائل داخلی می‌داند و می‌گوید كه در جای خود بررسی شده و به مردم توضیح داده خواهد شد. هرچند زمانی برای این وعده روحانی مشخص نمی‌شود اما بیانگر راستی ماجرا است كه این چند روزه از سوی برخی دولتمردان و حامیان آنان مطرح شد. ژنرال جبهه مخالف اما با سلاح قلم وارد شد. طبق روال گذشته نظاره‌گر دعواها ماند تا ببیند ماجرا به نفع چه كسی تمام می‌شود و آنگاه وارد شود. دفتر محمود احمدی‌نژاد،  اطلاعیه‌ای را در چند بند منتشر می‌كند اما مساله مهمی را از قلم می‌اندازد.


در اطلاعیه‌ای بلندبالا هیچ دفاع مستدل و مستندی انجام نشد، هرچه بود سراسر خطابه بود. اما در میان همه این بلواها، یك مورد كمیاب هم یافت شد. سعید جلیلی، رییس تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای در دولت گذشته، تغییر مشی داد. گویی كه اصلا از ماجرایی اینچنینی خبر ندارد تا باز هم در جبهه دفاع از دولت قبل پرچمدار شود و برای هر عملكرد دولت قبل سند رو كند، سند رو می‌كند اما برای موضوعی كه اصلا جایی در بحث‌های روز كشور ندارد.


ویدیو مرتبط :
طنزمایه ای به روحانی و احمدی نژاد در حضور حسن روحانی