ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



الخلیفی:از اتفاقات هفته قبل متاسفم/زندگی همچنان ادامه دارد


به گزارش خبرگزاری فارس شب گذشته قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال لوشامپیونه در هفته چهاردهم فصل جاری 2 بر یک در زمین لوریان برنده شد.

ناصر الخلیفی بعد از این برد اظهارداشت:قبل از هر چیز مایلم بگویم  که از اتفاقات ناگواری که هفته قبل در پاریس رخ داد، متاسف شدم. فوتبال باید به جلو حرکت کند. ما اینجا بودیم تا همبستگی در فرانسه را به پاریس و جهان نشان دهیم. بسیار مهم بود که امشب بازی کنیم. هر چند که بعد از آن اتفاق بازی کردن خیلی راحت نبود. اما به هر حال زندگی جریان دارد. هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع ادامه زندگی شود.

وی ادامه داد: در حاشیه برد مقابل لوریان می‌گویم همه بازیکنان، مربیان و مردم همین احساس را دارند. همه از آنچه اتفاق افتاد متاسف هستند. بله، اتفاقی ناگوار که برای ما سخت بود.

الخلیفی در مورد بازی با تیم مالمو سوئد در لیگ قهرمانان که چهارشنبه انجام می‌شود، اظهارکرد:حالا بعد از این برد تمام تمرکزمان را معطوف این بازی خواهیم کرد. برای راهیابی به دور بعد پیکارها، رویارویی با حریف سوئدی مهم برای ما است. می‌دانیم مصافی دشوار در پیش داریم اما از دو بازی آخرمان 6 امتیاز می‌خواهیم.

در این مصاف اروین 26 و ماتیودی 32 برای سن‌ژرمن و ماکوندیو 82 برای لوریان گلزنی کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اتفاقات این هفته پرمیر لیگ