تخلیه روستاهای منطقه سادات جعاوله اهواز/ در بلوارهای ساحلی تردد نکنید


فرماندار اهواز از تخلیه روستاهای منطقه سادات جعاوله در پی شدت بارندگی ها و احتمال وقوع سیل در این منطقه خبر داد.

اسماعیل ارزانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی ها و پیش بینی آبگرفتگی در مناطق حاشیه ای شهر اهواز، روستاهای منطقه سادات جعاوله در مسیر منطقه تصفیه شکر در حال تخلیه هستند.

وی افزود: به منظور اسکان اضطراری اهالی این روستاها که هر کدام دارای 20 تا 30 خانوار هستند، سالن های اداره تعاون روستایی و کارخانه تصفیه قند و سالن های ورزشی نزدیک به این مناطق روستایی برای اسکان خانوارها آماده شده و کار تخلیه و جابه جایی روستاییان در حال انجام است.

ارزانی ادامه داد: همچنین در مناطق حاشیه اهواز و حاشیه رودخانه ها مانند روستای سیدخلف که منازل در حاشیه رودخانه کارون قرار دارند، احتمال وقوع سیل وجود دارد.

وی گفت: به دلیل پیش بینی افزایش دبی رودخانه کارون، اعلام کرده ایم که شهروندان اهوازی از تردد در بلوار های ساحلی و مناطق مجاور رودخانه خودداری کنند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه فرمانداری های اهواز ، باوی و کارون درحال حاضر به صورت مشترک در حال کنترل و ساماندهی وضعیت سیل و آبگرفتگی هستند، اظهار کرد: کلیه نیروها اعم از نیروهای اورژانس و دستگاه های اجرایی و امدادی در اهواز در حال آماده باش هستند و در حال فراهم آوردن امکانات لازم جهت آمادگی روبرویی با شرایط و حوادث احتمالی هستیم.

وی افزود: در همین راستا، سیل بندهایی که در مناطق مختلف مسیر کارون در شهرستان اهواز دچار مشکل بوده اند، طی دیروز تا امروز تعمیر شده اند.

ارزانی ادامه داد: از آنجا که شدت بارندگی ممکن است موجب مشکلات و حوادثی شود، تمام تلاش بر این است که این وضعیت در اهواز کنترل شود و سعی می کنیم خسارات کمتری داشته باشیم.

وی گفت: از شهروندان اهوازی می خواهیم تا مساعد شدن وضعیت جوی از تردد در بلوارهای ساحلی و مناطق حاشیه ای شهر خودداری کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پیگیری تردد ماشین های سنگین در شهر عقدا و روستاهای بخش