سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایجاد یگان ویژه در شهرداری برای رفع سد معبر


ابوافضل قناعتی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره لزوم رسیدگی به نحوه برخورد مأموران شهرداری در اجرای احکام و در برخورد با دستفروشان، اظهار داشت: در اجرای فعالیت های مربوط به رفع سد معبر در شهرداری با مشکل ساختاری مواجه هستیم.

وی ادامه داد: چندی پیش ترافیک سنگینی در یک مسیر 200 متری در جوادیه ایجاد شده بود که علت آن میوه فروش هایی بودند که با چرخ و خودروی خود خیابان را بسته بودند، برخی از آنها نیز متعلق به طایفه ای هستند که مردم جرأت اعتراض به آنها را ندارند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: در سیستم فعلی اگر افرادی در شهرداری جذب شوند که سر به زیر و مأخوذ به حیا باشند نمی توانند با افرادی که به شکل های مختلف به قانون تمکین نمی کنند، برخورد کنند، این در حالی است که با برخوردهایی که در حال حاضر از سوی برخی مأموران شهرداری مشاهده می شود نیز مخالف هستیم.

وی افزود: بنابراین فکر می کنم باید قانون را اصلاح کنیم؛ یا یگان ویژه ای در شهرداری ایجاد شود که لباس فرم مخصوص، ابزار و اختیارات لازم را داشته باشند و بتوانند از سد معبر جلوگیری و قانون را اجرا کنند و یا از نیروی انتظامی کمک بخواهیم و این مسئولیت را به آنها بسپاریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫‫ تیزر فیلم سد معبر‬‎‬‎