سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تناسب اندام/ رژیم لاغری سریع مشت را امتحان کنید


تناسب اندام/ رژیم لاغری سریع مشت را امتحان کنیدباشگاه خبرنگاران/ برای کاهش وزن و ار بین بردن چربی های اطراف شکم و پهلو داشتن یک برنامه غذایی و رژیم لاغری سریع اصولی یعنی خشت اولی که باید صاف گذاشته شود. جدیدترین رژیم لاغری با توجه به اندازه دستتان شما را راهنمایی می کند.

 هر بار که غذا می خورید یادتان باشد مواد نشاسته ای مثل برنج, سیب زمینی, نان و ماکارونی را فقط به اندازه یک مشت و نه بیشتر بخورید. گوشت بدون پوست و چربی را هم به اندازه یک مشت استفاده کنید ولی سالاد و سبزیجات را به اندازه دو مشت بخورید.

میوه چون شکر دارد فقط یک مشت بخورید. برای تنقلات روزی یک مشت آجیل که بهتر است خام باشد بخورید. البته این یک مشت آجیل را یک جا نخورید بلکه به سه قسمت تقسیم کنید و هر وقت بین غذاها هوس کردید چیزی میل کنید میتوانید یک قسمت از آن را بخورید.

ورزش را فراموش نکنید. هر رژیمی باید با ورزش همراه باشد تا زودتر تأثیر کند. در ضمن تا میتوانید آب بنوشید تا مواد زائد از بدنتان بیرون بیاید و پوستتان شاداب و سیراب بشود.
غذا کم بخورید ولی به دفعات متعدد بخورد زیرا به این ترتیب متابولیسم بدن بالا می رود و کالری بیشتری سوخته می شود.

همانطور که می بیند اجرای این رژیم بسیار ساده است و احتیاجی به شمردن کالری ها ندارد و هر کسی با استفاده از مشت خود میتواند آن را اجراکند.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫لاغری و کاهش وزن و تناسب اندام، بدون رژیم غذایی و تنها از طریق قدرت ذهن و با تغییر عادتها !‬‎