سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرویس Milk Music سامسونگ برای همیشه از دسترس خارج می‌شود


سرویس Milk Music سامسونگ برای همیشه از دسترس خارج می‌شودزومیت/ سرویس Milk Music یک اپلیکیشن برای ارتباط با ایستگاه‌های رادیویی به صورت رایگان است که تا یک سال بدون هیچ تبلیغاتی قابل استفاده است. اما به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ دیگر از این سرویس پشتیبانی نمی‌کند.

سامسونگ ایده خوبی برای دسترسی رایگان کاربران به ایستگاه‌های رادیویی آن هم به صورت پیش‌فرض و اختصاصی درون دستگاه‌های سری گلکسی داشت اما مشکل این بود که این کمپانی کره‌ای هیچ وقت نتوانست خدمات متفاوتی به کاربران خود از طریق این سرویس ارائه دهد که آن‌ها را برای گرفتن اشتراک پولی قانع کند. همچنین بسیاری از این ویژگی‌هایی که Milk Music در اختیار داشت، پیشتر توسط Pandora ارائه می‌شد.

در خط تولیدی جدید تلویزیون‌های سامسونگ هیچ اسمی از سرویس Milk Music به گوش نمی‌خورد و همچنین سامسونگ در زمان رونمایی از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در MWC 2016 نیز اشاره‌ای به این سرویس نکرد.

اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ پس از یک سال شروع به کار Milk Video، این سرویس را در سال ۲۰۱۴ قطع کرد. نظر شما درباره Milk Music چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ تصمیم درستی در باره غیر فعال کردن این سرویس گرفته است؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
10.از دسترس خارج کردن درایو