سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جهاد اسلامی: قضیه اسرا در رأس اولویت‌های ماست


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به مناسب روز اسیر فلسطین تاکید کرد که قضیه اسرا از جمله اصول ثابت و در رأس اولویتهای این جنبش قرار دارد.

جهاد اسلامی با بیان اینکه قضیه اسرا بخشی از پروژه آزادیبخش ملی است تاکید کرد: اینکه پرداختن به مسئله اسرا صرفا محدود به فعالیتهای فصلی باشد، غیر قابل قبول است.

این جنبش با تاکید بر اینکه اسرای فلسطینی در بند زندانهای رژیم صهیونیستی وارد نبردی مشروع علیه رژیم اشغالگر و سیاستهای خصمانه اش شده اند، افزود؛ حق اسرا بر گردن ما این است که ما در کنار آنها قرار گیریم و به آنها قول بدهیم که از هیچ تلاشی در راه کمک به آنها فروگذار نمی کنیم و آزادی آنها را سرلوحه کارهای مقاومت قرار بدهیم.

جهاد اسلامی در این بیانیه هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری و تحت پیگرد قراردادن اسرا بعد از آزادیشان از بند رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
امام صادق ع و اولویت جهاد فرهنگی - دکتر قنبری