سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سازمان ملل متحد: 500 میلیون دلار برای آموزش کودکان سوری نیاز است


به گزارش پایگاه خبری «امارات 24»، گوردون براون افزود: اعطا کنندگان کمک مالی وعده داده اند،250 میلیون دلار برای آموزش کودکان سوری جمع آوری کنند که این میزان بسیار اندک بوده و برای تحقق آموزش این آوارگان، این سازمان به دو برابر مبلغ کنونی نیازمند است.
نخست وزیر پیشین انگلیس گفت: تحقق 750 میلیون دلار، می تواند آینده کودکان سوری را که از کشورشان فرار کرده اند تضمین کند و مانع کارگری و ازدواج اجباری کودکانی شود که هرساله درحال افزایش است.
آموزش کودکان آواره سوری در کشور لبنان به ازای هر کودک در سال درسی، سالانه 500 دلار هزینه دارد.
براون گفت: امیدوارم که امسال یک میلیون کودک سوری تحت پوشش این طرح قرار گیرند و سال آینده نیز بتوانیم 1میلیون و 300 هزار کودک آواره را که در کشورهای مختلف منطقه قرار دارند، زیر پوشش قرار دهیم.
نماینده سازمان ملل متحد در بخش آموزش گفت: آموزش کودکان آواره سوری، کوچک ترین آرزوی این کودکان است که از آغاز آوارگی و ترک کشورشان، نتوانستند از فرصت آموزش بهره مند شوند.
این درحالی است که سازمان ملل متحد (دوم دی ماه) در گزارشی اعلام کرد که بیش از دو سوم از آوارگان سوری که در لبنان اسکان دارند، در فقر کامل زندگی می کنند.
سیاست های مداخله جویانه برخی کشورهایعربی و غربی در کشورهای خاورمیانه از جمله سوریه بسیاری از شهروندان این کشور را وادر به ترک خانه و کاشانه خود کرده است. این امر، بحران بی سابقه ای را برای کشورهای همسایه و همچنین برخی کشورهای اروپایی به بار آورده و تنش هایی را در بین آنها در زمینه سازوکار سهمیه بندی ایجاد کرده است.
شبک **خاورم**9363** 1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گریه نماینده سازمان ملل متحد بر مظلومیت کودکان غزه