سردار سلیمانی با چفیه فلسطینی/ بهنوش بختیاری در آسمان ها/ سلفی سردار آزمون و امیر جعفری +تصاویر


به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار پستی در اینستاگرام، از سفر خود به استان آذربایجان غربی و بازدید از روستاها خبر داد. اینستاگردی دیروز در سفر به استان آذربایجان غربی  و بازدید از روستاها از نزدیک در جریان پیشرفت دو طرح قرار گرفتم:

یک طرح که در 20 روستا انجام شده با هدف توان افزایی و مشارکت جوامع محلی برای رونق اشتغال، گردشگری و تولید است تا در کنار کشاورزی به تنوع در درآمد جوامع محلی کمک کند و از فشار وارده بر منابع آب و خاک ارومیه بکاهد.  در این طرح که توسط سازمان حفاظت محیط زیست به اجرا در آمده بانوان روستایی به ایجاد صندوق های محلی زنان اقدام کرده و به فعالیت پرداخته اند.

طرح دوم در قالب همکاری دولت ژاپن با سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی طی دو سال گذشته اخیر به اجرا در آمده است. این طرح در فاز نخست 41 روستای حوضه آبریز دریاچه ارومیه را در استان های آذربایجان شرقی و غربی با معرفی شیوه های کشاورزی پایدار در بر گرفته است. فاز دوم نیز اکنون در 75 روستا آغاز شده که برای آن توافق نامه همکاری با سازمان جهاد کشاورزی امضا و سایت های پروژه در کمیته راهبری دو استان مشخص و با شرکت های اجرایی محلی نیز عقد قرارداد صورت گرفته است. با اجرای این طرح از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار و حفاظت از تنوع زیستی از مصرف آب در بخش کشاورزی در حوضه این دریاچه به میزان 35 درصد کاسته شده است.

همان جا یک خبر خوش هم شنیدم که تراز آب دریاچه ارومیه در 30 آذر نسبت به آبان ماه، یک و نیم سانتی متر افزایش داشته است. این خبر برای دریاچه ای که سال هاست جز پایین رفتن سطح آب خبری از آن نمی آمده بسیار خوبست، به علاوه اینکه طی سال اخیر روند کاهش آب دریاچه کُند شده است

صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام عکسی دیده نشده از سردار با چفیه فلسطینی را به اشتراک گذاشتند.اینستاگردی امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی همراه با احسان کرمی و مهدی پاکدل در کنار درخت تزئینی کریسمس را به اشتراک گذاشت.اینستاگردی با احسان و مهدی بعد از برنامه خوشا شیراز، درخت هم کاملا تزئینی است. بهاره رهنما هم با انتشار عکسی همراه برزو ارجمند از همکاری مجدد با این بازیگر در کار جدیدش را خبر داد.اینستاگردی سال هشتاد و پنج سریال گل یا پوچ رو باهم داشتیم و حالا كلی خوشخالیم كه بعد نه سال باز هم در مقابل هم نقش پسردایی و دختر عمه سریال غیر علنی رو ایفا میكنیم. احمد پورمخبر هم عکسی سلفی خود همراه سیدجواد رضویان را به اشتراک گذاشت.اینستاگردی بهنوش بختیاری عکسی همراه ابراهیم شفیعی در کابین هواپیما را به اشتراک گذاشت.اینستاگردی با ابراهیم شفیعی عزیز و آقای شرق خلبان محترم در آسمانها حسین مهری بازیگر سینما و تلویزیون هم عکسی سلفی همراه بچه های روستای روبار به اشتراک گذاشت.اینستاگردی بهترین رفقای دنیا ابوالفضل، محمد و عباس بچه های روستای روبار پ.ن: دوستان روستای رودبار نیست! حمید فرخ نژاد پس از مدت ها نام فیلم سینمایی جدید خود را چندین بار تغییر یافته بود را منتشر کرد.اینستاگردی سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان هم عکسی سلفی همراه امیر و آیین جعفری به اشتراک گذاشت و نوشت: امیر خان و فرزند شیطونش!اینستاگردی زانیار خسروی کارنامه اول ایتدایی برادرش سیروان را منتشر کرد و نوشت: از اولش هم بیست بودی!اینستاگردی برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫دلیل چفیه انداختن آیت الله خامنه ای از زبان سردار سلیمانی‬‎