حمایت هنرمندان و ورزشکاران از نقاشی کودکان کار


جمعی از هنرمندان و ورزشکاران همزمان با برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان کار که 29 دی‌ماه به‌مناسبت روز هوای پاک در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، از حامیان خود برای حضور در این نمایشگاه خیریه دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، رضا یزدانی، رویا تیموریان، وحید طالب‌لو، طناز طباطبایی، برزو ارجمند، سیدعلی صالحی، رضا کاظمی، امیرعلی نبویان، امیر آقایی، شبنم مقدمی، اشکان خطیبی، آرش کشاورزی، سیدمحمد موسوی، سیاوش صفاریان‌پور و شهرزاد عبدالمجید از جمله هنرمندانی هستند که ضمن حمایت و اعلام حضور در نمایشگاه نقاشی کودکان کار با عنوان «هوای شهرم را آبی کشیدم» از حامیان خود درخواست کردند با مراجعه به نمایشگاه خیریه نقاشی کودکان کار و خرید آثار، در تأمین هزینه‌های آموزشی و مدارس کودکان کار کمک کنند.

نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان کار با موضوع آلودگی هوا و با شعار «هوای شهرم را آبی کشیدم» برای حمایت از کودکان کار در گالری شرقی یادمان ملی ایرانیان برج میلاد برپا می‌شود.

این نمایشگاه یک روزه شامل آثار نقاشی کودکان کار دو مدرسه صبح رویش در منطقه 12 و ایلیا منطقه 20 با موضوع آلودگی هوا است و عواید فروش این آثار به نفع کودکان کار این دو مدرسه هزینه می‌شود.

نمایشگاه «هوای شهرم را آبی کشیدم» با مشارکت برج میلاد تهران و هفته‌نامه تهران شهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند 29 دی‌ماه از ساعت 9 صبح تا 21 از این نمایشگاه دیدن کنند.

همچنین برنامه‌ای با حضور هنرمندان سینما، تئاتر، ورزشکاران و نیکوکاران از ساعت 16 تا 18 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حمایت هنرمندان از کودکان کار 1