سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آماده سازی 250 چادر برای خدمات به 30 هزار زائر در کربلا


میزان/ عبدالهی از آماده سازی ٢٥٠ چادر برای خدمات دهی به ٣٠هزار زائر در شهر کربلا خبر داد.

نشست برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور عبدالهی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و عضو ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح امروز در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

عضو ستاد مرکزی اربعین حسینی در سخنانی اظهار کرد: آماده سازی ٢٥٠ چادر برای خدمات دهی به ٣٠هزار زائر در شهر کربلا صورت می‌گیرد.

عبدالهی مطرح کرد: با همکاری سازمان هلال احمر و وزارت بهداشت، ١٥٠پزشک و پرستار در سه مرز شهر نجف، مسیر نجف به کربلا و همچنین در شهر کربلا در خاک عراق مستقر میشوند.

به گفته عبداللهی امسال اقدامات صورت گرفته در مرز چزابه، توسط شهرداری منطقه 4 ،در مرز مهران، توسط شهرداری 5 و در مرز شلمچه، توسط شهرداری منطقه 6 انجام می‌شود.

وی به موضوع نظافت در مسیرها ا شاره کرد و گفت: بحث نظافت بر عهده شهرداری است و همچنین سرویس‌های بهداشتی در مسیر ایجاد کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تا کنون ٨٠٠نفر برای خدمات دهی و نظافت به کربلا اعزام شدند.

معاون شهردار تهران از اعزام 800 دستگاه اتوبوس به عراق خبر داد و گفت: شاید تعداد این اتوبوسها به مرز هزار هم برسد.

وی همچنین از ایجاد درمانگاه سیار با 80 تخت بستری در عراق خبر داد.

عبدالهی بیان کرد: پیش بینی شده است که ستادی به عنوان راهنمای زائر و یا ستاد گمشده گان، با تعداد ٥٠٠ پرسنل با کمک شهرداری کرج و شهر شیراز در ٤٠کیوسک همراه با نرم افزار، برای راهنمایی زائران صورت گیرد.


ویدیو مرتبط :
زائر کربلا ...