سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هنیه: اگر اسرائیل فکر تجاوز به غزه به سرش بزند تاوان سنگینی خواهد داد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین، اسماعیل هنیه امروز یکشنبه طی سخنانی به مناسبت هفتمین سالروز آغاز جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکید کرد که انتفاضه قدس همچنان ادامه خواهد داشت و این انتفاضه هنوز همه توان و داشته های خود را رو نکرده است.

وی افزود که مقاومت در کرانه باختری همچنان ادامه خواهد داشت و در سال 2016 این مقاومت به نقطه ای خواهد رسید که غزه رسیده است.

هنیه گفت: جنگ های تحمیلی بر غزه قدرت مقاومت را افزایش داده است و مقاومت همچنان به ایفای نقش خود نه تنها در غزه بلکه در کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه خواهد داد و مقاومت امروز بسیار قوی تر شده است.

وی همچنین اظهار داشت: اگر دشمن صهیونیستی فکر تجاوز به غزه به سرش بزند در آن صورت تاوان سنگینی به مراتب بیشتر از جنگ های قبلی خواهد داد.

هنیه در ادامه تصریح کرد: نهاد امنیتی در غزه یک دستاورد ملی است و این دستگاه ها پشتیبان مقاومت و جبهه داخلی هستند.

رژیم صهیونیستی در اواخر سال 2008 جنگی تمام عیار برای نابودی جنبش حماس آغاز کرد که به مدت 22 روز به طول انجامید. این جنگ 27 دسامبر سال 2008 آغاز شد و تا 17 ژانویه سال 2009 ادامه داشت.

این جنگ در اسرائیل با نام عملیات سرب گداخته و در میان اعراب با نام کشتار غزه یا جنگ 22 روزه و نبرد فرقان یاد می شود. در این جنگ نابرابر، بیش از 1450 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 5 هزار نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
تاوان تجاوز