سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اگر دولت در مبارزه با تروریسم صادق است برادر سرکرده «شبکه حقانی» را اعدام کند


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «رحمت‌الله نبیل» رئیس سابق اداره امنیت ملی افغانستان در واکنش به کشته‌های حمله روز گذشته کابل اعلام کرد: اگر دولت در مبارزه با تروریسم صادق است «انیس حقانی» برادر «سراج‌الدین حقانی» و چندین تروریست دیگر را که محکوم به مرگ شده‌اند، باید هرچه سریعتر اعدام کند.

به گزارش «خامه پرس»، انیس حقانی به همراه برخی دیگر از سرکردگان ارشد شبکه حقانی در اواخر سال 2014 میلادی توسط اداره امنیت ملی افغانستان دستگیر شدند.

در اطلاعیه اداره امنیت ملی افغانستان آمده بود که برادر سراج‌الدین حقانی و پسر جلال‌الدین حقانی مشهور به «عبدالله» و «حفیظ رشید» در ولایت خوست با انجام عملیات ویژه نیروهای این اداره در 14 اکتبر 2014 میلادی دستگیر شدند.

انیس حقانی یکی از اعضای سرشناس و قدرتمند شبکه حقانی و معاون برادرش است که نقش مهمی در تصمیمات استراتژیک این شبکه داشت.

روز گذشته در حمله انتحاری و گروهی در کابل دست‌کم 30 تن کشته و بیش از 300 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/.5


ویدیو مرتبط :
اعدام سرکرده باند سرقت مسلحانه گلپایگان