سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



هافبک پرسپولیس ازدواج کرد + عکس


هافبک پرسپولیس ازدواج کرد + عکس,اخبار ورزشی

هافک پرسپولیس ازدواج کرد + عکس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم ازدواجم همراه با موفقیت پرسپولیس در پایان لیگ باشد.

محسن مسلمان که بازگشتش به پرسپولیس با حاشیه های زیادی در ابتدای فصل همراه بود، در این هفته ها به یکی از مهره های کلیدی برانکو ایوانکوویچ() تبدیل شده است. او که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته، از شرایطش در پرسپولیس راضی است و معتقد است تیمش می تواند قهرمانی را در پایان نیم فصل دوم به دست بیاورد.در ادامه صحبت های مسلمان را می خوانید:* در خصوص آخرین شرایط تیم پرسپولیس صحبت کن.

– شرایط خوبی داریم. بعد از تساوی که مقابل پدیده در مشهد داشتیم تمرینات خوبی را دنبال کردیم. در خصوص بازی مقابل پدیده باید بگویم ما بازی را خوب شروع کردیم. بر خلاف جریان بازی گل خوردیم اما توانستیم به بازی برگردیم. در ادامه گل بدی خوردیم اما به هر حال توانستیم یک امتیاز را در خانه حریف کسب کنیم. فکر می کنم ما باید در بازی مقابل پدیده سه امتیاز را کسب می کردیم.* در خصوص عملکرد سوشا مکانی در دیدار برابر پدیده که انتقادهای زیادی از او شده، چه صحبتی داری؟

– من حق ندارم در خصوص عملکرد بازیکنی صحبت کنم. چون به من ارتباطی ندارد. کادرفنی در این خصوص تصمیم گیری می کند. هر بازیکنی یک روز خوب دارد و یک روز بد. اما باید بگویم بچه های ما به دلیل همدلی که با یکدیگر دارند قصد دارند پشت هم باشند تا تیم به موفقیت برسد. اگر هم می بینید پرسپولیس تاکنون موفق بوده به خاطر همدلی بازیکنان است.* چند روز قبل هم به جرگه متاهلین پیوستی.

– باید بگویم خیلی خوشحالم. به هر حال این اتفاق در زندگی هر انسانی رخ می دهد. امیدوارم ازدواجم همراه با موفقیت پرسپولیس در پایان لیگ باشد.* فردا به مصاف استقلال خوزستان خواهید رفت.

– بازی بسیار سختی است. استقلال خوزستان صدرنشین است. ما در دور رفت به این تیم باختیم و باید آن بازی را جبران کنیم. به نوعی بازی مقابل این تیم شش امتیازی است و اگر ما بتوانیم آنها را شکست دهیم فاصله مان با صدر جدول کمتر خواهد شد.* مشکلات مالی پرسپولیس حل شد؟

– مشکلات مالی در همه تیم ها وجود دارد اما بازیکنان پرسپولیس تمام فکر و ذکرشان این است تا تیم موفق شود. مسئولین هم در حال تلاش کردن هستند تا مشکلات مالی را حل کرده تا بازیکنان با فراغ بال بیشتری در میادین حاضر شوند.* پیام صادقیان همبازی سابقت در آستانه جدایی از نفت قرار دارد و شاید به پرسپولیس باز گردد.

– در این خصوص نظری ندارم. آقای برانکو در این خصوص تصمیم گیرنده است و ما بازیکنان باید تابع باشیم. امیدوارم نیم فصل هر بازیکنی به پرسپولیس بیاید بتواند به تیم کمک کند تا در پایان فصل جایگاه این تیم در جدول قابل قبول باشد.* در این فصل در امر گلزنی موفق نبودی و حتی یک گل هم نزدی؟

– بله. امسال کم گل زده ام اما باید بگویم همانقدر که طارمی آقای گل شود برایمان بس است و من هم به او کمک خواهم کرد تا او بتواند این عنوان را کسب کند. گل زدن یا نزدن من زیاد مهم نیست.* آذری مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرده باشگاه پرسپولیس هنوز پول رضایتنامه تو را پرداخت نکرده است.

– تا جایی که من می دانم دو باشگاه با یکدیگر توافق کردند و مقداری از پول رضایتنامه من به این باشگاه پرداخت شده است.* برهانی مهاجم استقلال چند روز پیش با پستی در صفحات مجازی به نوعی جایگاه پرسپولیس در جدول را زیر سوال برده بود؟

– ما بازیکنان پرسپولیس از آن زمان که پست های خود را در صفحات مجازی پاک کرده ایم از اتفاقاتی که در آن رخ می دهد اطلاع نداریم. من نمی توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.

همچنین ببینید

منبع : جام نیوز / پ


ویدیو مرتبط :
مارکو اسکپانوویچ هافبک جدید پرسپولیس