سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه آسفالته روستای وراوی شهرستان دشتی تکمیل وآماده بهره برداری شد


به گزارش ایرنا، علیرضا پوررضا روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود:راه روستایی محمد آباد به وراوی یکی از راه های روستایی ومهم شهرستان دشتی است که ارتباط روستاهای بخش مرکز درکوه پایه مندبا مرکز شهرستان را برقرار می کند.
وی گفت: این راه روستایی به طول 11 کیلومتر است که در اوایل انقلاب اسلامی توسط جهادسازندگی وبه صورت یک راه معمولی ساخته شده بود.
وی افزود: در دوسال گذشته با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال راه ارتباطی وراوی به مرکز شهرستان بازسازی ، ابنی فنی آن احداث واسفالت گرم شده وکلیه علائم رانندگی نیز نصب شده است .
پور رضا اضافه کرد: با بهره برداری از این محور روستایی برقراری ارتباط مرکز شهرستان دشتی به روستاهای بخش مرکز ومنطقه گردشگری کلات مندوامام زاده سلطان پیرهاشم تسهیل خواهد شد.
بخش مرکز ی دشتی دارای 27 روستابا بیش از10 هزارنفرجمعیت است که درفاصله 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است .
7206/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دمام زنی روستای عربی شهرستان دشتی -2