ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بیرانوند: درباره صحبت صالح با من از منصوریان سؤال کنید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال در ضربات پنالتی اظهار داشت: حق ما در این دیدار باخت نبود و همه دیدند ما حتی در 90 دقیقه هم بهتر از حریف بازی کردیم و سه چهار موقعیت گل خیلی خوب از دست دادیم.

وی افزود: به عقیده من تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند، از دیدن این بازی لذت بردند و مطمئن باشید آنها هم حق برد در این مسابقه را به ما می‌دهند. به هر حال استقلال خوش‌شانس‌تر از نفت بود و توانست در ضربات پنالتی برنده شود.

دروازه‌بان نفت تهران درباره حواشی که در پایان این دیدار به وجود آمد، گفت: من زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد، تمام تمرکزم روی ضربات پنالتی بود و نمی دانم در اطرافم چه اتفاقاتی رخ داد. مهم این است که بازی امروز زیبا از آب درامد و تماشاگران از دیدن آن لذت بردند.

بیرانوند در واکنش به این سوال که اگر او به جای شیخ ویسی در ترکیب نفت قرار می گرفت، می‌توانست در پنالتی ها موفق عمل کند؟ عنوان کرد: لازم است بگویم وحید شیخ ویسی از زمانی که جایگزین من در ترکیب اصلی شد، عملکرد خیلی خوبی داشته و بازیکن موثری برای تیم بوده است. امروز هم او در 120 دقیقه عملکرد بی‌نقصی داشت اما در ضربات پنالتی شانس دخیل است، هر چند متاسفانه مهدی رحمتی در پنالتی‌ها بهتر از دروازه‌بان ما عمل کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حق رحمتی نیست به تیم ملی دعوت شود؟ گفت: من نباید به این سوال جواب بدهم. خوشبختانه تیم ملی مربی بزرگی همچون کی‌روش دارد و شما بهتر است این سوال را از او بپرسید.

دروازه‌بان تیم نفت تهران در پایان در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا ادعای منصوریان درست است که مجید صالح به تو گفته «حقت است در نفت فیکس بازی کنی»؟ تصریح کرد: در این باره از منصوریان سوال کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گفتگو با منصوریان درباره کنار گذاشتن بیرانوند