سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کلاهبرداری 275 میلیونی از دانشجویان در قزوین/ مسئول خوابگاه کلاهبردار از آب در آمد


جمعی از دختران دانشجو قزوینی خواهان رسیدگی به کلاهبرداری مسوول خوابگاه از آنان شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جمعی از دختران دانشجو قزوینی خواهان رسیدگی به کلاهبرداری مسوول خوابگاه از آنان شدند.

به گزارش «انتخاب»، این دانشجویان از استاندار و فرماندار قزوین خواستار دستگیری مسوول خوابگاه متواری و دریافت پول ودیعه خود شدند.

یکی از این دانشجویان گفت: 63 دانشجو در این خوابگاه زندگی می کردند که 12 نفر آنان دانشجویان دانشگاه های بین المللی امام خمینی، رجاء و آزاد قزوین و 51 نفراز آنان هم از دانشجویان اتباع افغانستان هستند.

دانشجویان افغان دردانشگاه بین المللی امام خمینی تحصیل می کنند.این دانشجو که از اتباع افغانستان است تاکید کرد: هر یک از این دانشجوها میانگین 4 و نیم میلیون تومان بابت رهن نزد مسوول خوابگاه به ودیعه گذاشته اند که در مجموع 275 میلیون تومان است.

بگفته وی ، قرار داد آنها سی ام شهریور به پایان رسیده است  و قرار بوده( خانم ژ.ف )مسوول خوابگاه ودیعه یا پول پیش آنها را تا 15 مهر پرداخت کند.کلاهبرداری 275 میلیونی از دانشجویان در قزوین+تصاویر

وی افزود: بهمین خاطر دانشجویان خوابگاه را تخلیه کردند اما با پرداخت نشدن ودیعه دانشجویان برخی از آنها که بیشتر اتباع افغانستان هستند به خوابگاه بازگشتند و اعلام کردند تا نرسیدن به پول خود خوابگاه را تخلیه نمی کنند.

بگفته یکی دیگر از دانشجویان، مسوول متواری 13سال سابقه خوابگاه داری دارد.

وی گفت: صاحب خوابگاه هم حکم تخلیه دانشجویان را گرفته است ولی آنها می گویند تا زمانی که به پول خود نرسند آنجا را تخلیه نمی کنند.

بگفته یکی دیگر از دانشجویان ، افزایش هزینه خوابگاه و واحدهای درسی باعث شده است آنان بصورت شخصی خوابگاه اجاره کنند.

این دانشجو اضافه کرد: مسوولان دانشگاه از آنها حمایت نمی کند و پیگیر مشکلات آنها نیستند.گفتنی است حکم جلب مسوول متواری چند روز است صادر شده است در حالیکه آنان دو ماه پیش شکایت کرده اند.


ویدیو مرتبط :
کلاهبرداری میلیونی از کارت خوان