سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کارهای خطرناک بر علیه سلامتی شما + جزئیات


نشستن بیش از 7 ساعت = خطر مرگ  محققان روی 230 هزار داوطلب بالای 45 سال بررسی کرده و به این نتیجه رسیدند افرادی که روزانه بیش از 7 ساعت می نشینند و دچار کمبود فعالیت بدنی و خواب هستند، پنج برابر بیشتر خطر مرگ را در شش سال آتی به جان می خرند.

خوابیدن بیش از 8 ساعت = خطر سکته  با وجود اینکه خواب برای ترمیم و احیای بدن لازم است، اما زیاد خوابیدن برای سلامتی خیری در بر ندارد.

در بین شش عادت مرگ آور، مصرف الکل در مقام اول قرار دارد  نتایج بررسی های چند ساله ی محققان نشان می دهد افرادی که هر شب بیش از 8 ساعت می خوابند بیش از دیگران در معرض سکته مغزی قرار می گیرند و این خطر برای خانم ها بیشتر است.

بی تحرک بودن = مشکلات کبدی  به عقیده ی محققان دانشگاه سیدنی، ساعت ها جلوی تلویزیون نشستن، چرت های بین روز طولانی، نسوزاندن کالری و به طور کلی بی تحرکی جزو شش عامل اصلی تسریع خطر مرگ و میر است. به عقیده ی متخصصان بی تحرکی، بروز بیماری هایی مانند سرطان، پارکینسون و مهم تر از همه بیماری های کبدی را افزایش می دهد.

نوشیدن الکل = سرطان حلق  در بین شش عادت مرگ آور، مصرف الکل در مقام اول قرار دارد. به عقیده ی محققان مصرف الکل باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان های مختلف بخصوص سرطان دهان و حلق می شود.

مصرف دخانیات = سرطان کیسه ی صفرا  محققان دانشگاه سیدنی 96 عادت رایج بین آقایان را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیدند که سیگار کشیدن چهارمین عامل بروز مرگ زودهنگام است. به عقیده ی این محققان، مصرف دخانیات به طور مستقیم باعث بروز سرطان ریه، سرطان مثانه و سرطان کیسه ی صفرا می شود.

غذاهای چرب و شیرین  اضافه وزن و چاقی مفرط جزو عوامل اصلی مرگ و میر زودرس در سرتاسر جهان است. به همین دلیل لازم است که مصرف مواد غذایی سرشار از چربی های مضر و قند محدود شود. به عقیده ی متخصصان، داشتن سبک زندگی سالم باعث کاهش خطر سرطان های مختلف می شود. بنابراین لازم است که تغذیه ی متعادل داشته باشید و مصرف چربی های گیاهی و چربی های سالم را در الویت قرار دهید تا خطر بروز بیماری های قلبی عروقی کاهش پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
کارهای خطرناک