ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



منصوریان لطف پرسپولیسی ها به استقلال را 24 ساعت بعد تلافی کرد


ورزش > لیگ برتر - تیم فوتبال نفت تهران با نتیجه سه بر یک صبای قم را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال نفت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر مهمان صبای قم بود. شاگردان علی منصوریان این دیدار را با نتیجه سه بر یك از تیم علی دایی بردند تا نفتی ها با روحیه ای بالا، تعطیلات لیگ را آغاز كنند. 

در دقیقه 7 این بازی علی قربانی اولین گل مسابقه را زد. او در دقیقه 38 گل دوم نفتی ها را هم به ثمر رساند و گل سوم تیم منصوریان، گلی بود كه محمد قاضی بازیكن صبای قم به اشتباه درون دروازه خودی قرار داد. این گل در دقیقه 64 به ثمر رسید. تك گل صبای قم را هم جلال الدین علی محمدی در دقیقه 94 زد.

با این برد تیم منصوریان 25 امتیازی شد و با یك پله صعود، در رده هشتم جدول قرار گرفت. 

اگر نفتی ها به صبای قم می باختند، صبا 31 امتیازی می شد و به جایگاه چهارم جدول می رسید. با این حساب پرسپولیس هم از رده پنجم به رده ششم سقوط می كرد. اما حالا كه نفت تهران توانسته صبای قم را ببرد، پرسپولیسی ها در همان رده پنجم قرار گرفته اند و پایین تر نیامده اند.

43 43


ویدیو مرتبط :
گل منصوریان به استقلال اهواز