ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سوشا به درهای خروجی باشگاه نزدیک شد؟


سوشا به درهای خروجی باشگاه نزدیک شد؟جام نیوز/ به نظر می رسد سوشا مکانی شانس بسیار کمی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس برای دیدار با گسترش فولاد دارد.
تمرینات اخیر پرسپولیس نشان می‌دهد برانکو ایوانکوویچ، دروازه‌بان اول تیمش را در بازی با گسترش فولاد انتخاب کرده است و به احتمال خیلی زیاد الکساندر لوبانف در این بازی از دروازه‌بان سرخپوشان حراست خواهد کرد.
لوبانف برای اینکه اعتماد برانکو را به‌دست بیاورد و فصل بعد هم در پرسپولیس ماندنی شود باید در بازی با گسترش خود را نشان دهد. چه بسا اگر او در این بازی و در دیدار با راه‌آهن اعتماد برانکو را جلب کند، مکانی دیگر فرصت بازی کردن با پیراهن پرسپولیس را پیدا نکند، از این جهت که سرمربی کروات پرسپولیس دروازه‌بان اول فصل آینده تیمش را از حالا انتخاب کرده است.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
ماریو گوتزه به درهای خروجی بایرن مونیخ نزدیک شد