فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



وضعیت عباس کیارستمی بهبود یافت


مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی از بهبودی وضعیت این کارگردان سینما و احتمال انتقال او به بخش در یکی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:‌ مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی از بهبودی وضعیت این کارگردان سینما و احتمال انتقال او به بخش در یکی دو روز آینده خبر داد.

دکتر رضا پایدار در گفت و گویی با خبرنگار درباره آخرین وضعیت کیارستمی بیان کرد: حال ایشان خوب است و حتی امروز (جمعه، 20 فروردین) خودشان توانستند غذا بخورند و با چند دوستشان هم ملاقات داشته باشند.

او با اشاره به اینکه وضعیت این کارگردان از حالت بحرانی خارج شده است، افزود: اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و اگر چه در حال حاضر هم قابل انتقال به بخش هستند، اما فعلا در ICU می مانند تا کنترل بیشتری روی شرایط ایشان صورت گیرد.


ویدیو مرتبط :
‫دست نوشته ای که اجازه نداد عباس کیارستمی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود سینمای ایران کیارستمی را‬‎