فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اکران خصوصی فیلم سینمایی «چهارشنبه» برگزار شد


به گزارش خبرگزاری فارس،در این مراسم که با حضور بازیگران سینما،تئاتر و تلویزیون و همچنین اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ برگزار شد،ابتدا فیلم «چهارشنبه» برای حضار اکران شد و پس از آن جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور علی علایی منتقد سینما و مصطفی مهرآیین جامعه شناس به نقد و بررسی فیلم پرداختند.

یوسف مهر آیین درباره این فیلم که ماجرای یک تراژدی اجتماعی را روایت می کند گفت:جامعه امروز در خصوص مسائل فرهنگی نیازمند ارائه محصولات فرهنگی ای است که به تببین مسائل به صورت عمیق بپردازد.

علی علایی،منتقد سینما نیز فیلم چهارشنبه را فیلمی دارای داستانی اجتماعی دانست و گفت:قصه فیلم روایتی روان است که روش مواجه بازیگران با این رخدادها جذابیت این داستان را بیشتر کرده است.این فیلم مراحل فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و تدوین آن نیز نهایی شده است و برای نخستین بار با حضور شهاب حسینی،بیتا فرهی،هنگامه قاضیانی و جمعی از اهالی فرهنگ اکران شد.

سروش محمدزاده درباره داستان اولین فیلم بلندش گفت: شاید هیچ‌کدام نمی‌دانستند اتفاقی می‌افتد که چهارشنبه را برایشان روزی متفاوت ‌کند.نگارش «چهارشنبه» از اوخر بهار تا تابستان‌٩٣ به‌طول انجامید و در آذرماه امسال تولید آن را در تهران آغاز کردیم.

کارگردان فیلم «چهارشنبه» خاطرنشان کرد:در این فیلم، شهاب حسینی حضور متفاوتی دارد و نسیم ادبی، بازیگر تئاتر‌ هم به‌همراه هستی مهدوی‌فر از دیگر بازیگران فیلم هستند و آرمان درویش، بازیگر جدیدی است که با «چهارشنبه» به عرصه تصویر معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: این فیلم را به‌دلیل اینکه به‌صورت مستقل تولید شود و در مناسبت‌های سینمایی قرار نگیرد، به‌شکل ویدئویی ساختیم؛ ولی باتوجه به ظرفیت‌های زیاد سینمایی فیلم در خواستمان را برای تبدیل آن به سینمایی، به سازمان سینمایی کشور ارائه کرده‌ایم.

«چهارشنبه» اولین تجربه کارگردانی بلند سروش محمدزاده است که در این فیلم شهاب حسینی بازیگر سینما و مدیر فرهنگی شهر فرش حضور متفاوتی در فیلم محمدزاده دارد و نسیم ادبی بازیگر تئاتر با شهاب حسینی در این فیلم همراه است.

گفتنی است این نشست در راستای سلسله نشست‌های نقد فیلم در شهر فرش برگزار شده است و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
اکران خصوصی فیلم سینمایی چارسو