ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تور جهانی والیبال ساحلی - قطر/ تیم ایران به جدول اصلی نرسید


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 09:56

تور جهانی والیبال ساحلی - قطر/ تیم ایران به جدول اصلی نرسید

تسنیم/ تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین مسابقه خود در جدول مقدماتی تور جهانی قطر مغلوب نروژ شد و به جدول اصلی نرسید.
تور جهانی والیبال ساحلی از 18 تا 23 آبان ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود. 58 تیم برای حضور در این مرحله از تور جهانی ثبت نام کردند که 24 تیم در جدول اصلی هستند و 32 تیم در مسابقات مقدماتی برای کسب سهمیه (هشت تیم) شرکت می‌کنند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران شامل بهمن سالمی و رحمان رئوفی که در نخستین دیدار خود در این گروه موفق به شکست آمریکا شده بود و به جمع 16 تیم برتر راه یافته بود، در دومین مسابقه به مصاف نروژ تیم دوم رنکینگ این رقابت‌ها رفت. ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار در دو ست و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 مغلوب نروژ شدند و به حدول اصلی نرسیدند.
در هفت مسابقه دیگر این مرحله استرالیا، ترکیه، نروژ دو، لهستان، ونزوئلا، اتریش و لیتوانی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و به همراه نروژ یک به جدول اصلی تور جهانی قطر صعود کردند.
رقابت 32 تیم نهایی (24 تیم جدول اصلی و هشت تیم راه یافته امروز ) از فردا (سه شنبه 19 آبان ماه) آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پراگ میزبان تور جهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۵