سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت اقدام چندانی در اجرای اقتصاد مقاومتی انجام نداده/ وابستگی به شرایط پساتحریم مشکلات ما را افزایش خواهد داد


سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی موجود در کشور بر کسی پوشیده نیست گفت: راه اصلی و اساسی برای مقابله با وضعیت اقتصادی فعلی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته‌اند.

وی افزود: اینکه ما بخواهیم خود را به شرایط پساتحریم وابسته کنیم و اینکه دیگران چه چیزی را برای ما دیکته خواهند کرد نه تنها مشکلی را از ما حل نمی‌کند بلکه مشکلات ما روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا زمانی که ما شاهد واردات کالا به کشور باشیم و اقتصاد مستقلی نداشته باشیم و تا زمانی که به نفت وابستگی داریم و بودجه ما براساس درآمدهای نفتی بسته شود شرایط آزاردهنده در بخش اقتصادی برای مردم وجود خواهد داشت.

نوری خاطرنشان کرد: اگر ما بخواهیم مشکل اقتصادی کشور را به صورت دائمی حل کنیم باید اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار داشته باشیم و در این راه با بهره‌گیری از معادن، کشاورزی، بهره‌گیری از صنعت گردشگری و ... در این مسیر گام برداریم و از نفت به عنوان پشتیبان اقتصاد کشور استفاده کنیم.

وی افزود: شاخص و محور اساسی ما برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد مقاومتی است. هر کسی در این مسیر گام بردارد و مردم را در اقتصاد سهیم کرده و از توان شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه بهره گیرد نتیجه بهتر خواهد گرفت.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت فعلی اقدامات چندانی را در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی صورت نداده و اگر بناست با مشکلات مرتفع شود و ما موفق شویم باید قدم ها اساسی‌تر و محکم‌تر در این باره از سوی دولت برداشته شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CKZZ5V


ویدیو مرتبط :
افزایش تولید داخل در چارچوب اقتصاد مقاومتی