ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جدایی هاشمی قطعی شد/ احتمال حضور طهماسبی در اهواز قوت گرفت


به گزارش خبرگزاری فارس، میرهانی هاشمی در مسابقات امسال لیگ برتر چندان مورد استفاده کادر فنی تراکتورسازی قرار نمی‌گرفت و به همین خاطر این بازیکن نسبت به جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی ابراز تمایل کرد بود. در همین راستا این بازیکن چندی پیش اعلام کرده بود در نیم‌فصل نقل و انتقالات از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد.

هاشمی امروز بار دیگر با مسئولان تراکتورسازی صحبت کرد و تقریباً برای جدایی از این تیم توافقاتی حاصل کرده است.

این بازیکن که مورد توجه باشگاه خونه به خونه بابل قرار گرفته فردا با مدیران قرمزپوشان تبریزی مذاکرات نهایی را انجام می‌دهد و به احتمال فراوان قراردادش را فسخ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد طهماسبی در لیگ برتر امسال فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده و قصد دارد به تیمی برود که بیشتر به او بازی برسد.

این بازیکن مورد توجه باشگاه فولاد قرار گرفته است در همین رابطه مذاکراتی بین دو باشگاه صورت گرفته است و توافقاتی نسبی حاصل شده است. اگر کادر فنی تراکتورسازی با این مسئله موافقت کند و قرمزپوشان بتوانند یک دروازه‌بان دیگر جذب کنند به احتمال زیاد طهماسبی راهی اهواز خواهد شد و تراکتورسازی را ترک می‌کند.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/33W942


ویدیو مرتبط :
اعلام احتمال حضور یا عدم حضور وزرا در کابینه دولت دوازدهم