ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غیبت نوشاد عالمیان در مسابقات دسته برتر بزرگسالان


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات تنیس روی میز دسته برتر بزرگسالان در بخش مردان در حالی از صبح امروز (یکشنبه) در محل آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است که از جمع 12 بازیکن دعوت شده نوشاد عالمیان حضور ندارد.

در این رقابت‌ها به جز نوشاد عالمیان یازده بازیکن به اسامی واحد مالمیری از تهران، محمد فرقدانی از اصفهان، عارف احمدی‌فر از گیلان، میدیا لطف‌الله نسبی از کردستان، پوریا عمرانی از مازندران، محمدرضا اخلاق‌پسند از گیلان، مهران احدی از تهران، نیما عالمیان از مازندران، احمدرضا عبادی‌پور از توابع تهران، محمد اصلمند از خراسان رضوی و افشین نوروزی از خوزستان شرکت دارند که طی دو روز با هم رقابت خواهند کرد.

عالمیان که چند روز پیش در حین تمرین از ناحیه دست چپ مصدوم شده است با مجوز پزشکی در این رقابت‌ها شرکت ندارد . به گفته پزشک معالج عالمیان، او برای بهبود دست مصدومش نیاز به دو هفته استراحت دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مسابقات پینگ پنگ دیدنی از نوشاد عالمیان