سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابراهیم الجعفری: نیروهای بسیج مردمی برای دفاع از کشور خون داده‌اند


ابراهیم الجعفری: نیروهای بسیج مردمی برای دفاع از کشور خون داده‌اندایلنا/ وزیر خارجه عراق گفت که نیروهای بسیج مردمی نیروهای ملی فعالی هستند که با تروریسم مبارزه می‌کنند و برای حفظ وحدت کشور خون داده‌اند.

به گزارش روسیا‌الیوم، «ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق در سخنانی اخبار مربوط به اخراج نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) توسط نیروهای آمریکایی از الرمادی و نیز حضور نیروهای زمینی آمریکا برای جنگ با گروه تروریستی داعش در عراق را تکذیب کرد.
الجعفری در حاشیه نشست مجمع همکاری کشورهای عربی و هند که در «منامه» پایتخت بحرین برگزار شد، اعلام کرد هیچ نیروی خارجی در کنار نیروهای عراقی با داعش نمی‌جنگند و نیروهای عراقی اجازه نمی‌‌دهند حاکمیت کشورشان خدشه‌دار شود.
وی تأکید کرد نیروهای بسیج مردم نیروهای ملی فعال در عراق هستند که با تروریسم مبارزه می‌کنند و برای حفظ وحدت و یکپارچگی کشور خون داده‌اند.
وزیر خارجه عراق در عین حال خاطرنشان کرد مستشارانی از آمریکا و اروپا و برخی کشورهای دیگر در عراق حضور دارند ولی هیچ هواپیمای نظامی بدون موافقت نیروی هوایی عراق در آسمان این کشور پرواز نمی‌کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایلنا


ویدیو مرتبط :
نیروهای بسیج مردمی عراق