گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



حضور موفق ايران در اکسپوي ميلان


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.08 - 19:46

حضور موفق ايران در اکسپوي ميلان

ايرنا/ معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، حضور جمهوري اسلامي ايران در اکسپو ميلان را نسبت به دورهاي گذشته اين رويداد جهاني موفق تر دانست.
علي مرادخاني افزود: قرار بود ارديبهشت ماه براي بازديد از غرفه ايران در اکسپو ميلان به ايتاليا سفر کنم، اما بدليل مشغله کاري ميسر نشد.
وي ادامه داد: گروه هاي هنري اعزامي از ايران در زمينه هاي مختلف تا پيش از آغاز ماه محرم، برنامه هاي متفاوتي عرضه کردند، و به گفته مسولان غرفه ايران، استقبال از گروه موسيقي نواحي بسيار خوب بوده است.
معاون امور هنري وزير ارشاد با اشاره به تم و مضمون اکسپوي ميلان تصريح کرد: اين رويداد با مضمون غذا، انرژي، آب و زندگي فعاليت خود را آغاز کرد و کشورهاي شرکت کننده نيز با توجه به دستاوردهاي خود، رويکردهاي متفاوتي را عرضه کرده اند.
مرادخاني افزود: غرفه ايران در اکسپو نيز نظر به اين مضامين و نيز در نظر گرفتن اقيلم هاي متفاوت سرزمين ايران، با طراحي بسيار زيبا مانند يک سفره ساخته شد اما بايد در آينده از تجربيات، براي بسط و تبيين داشته هاي خود استفاده کنيم.
وي با اشاره به برگزاري اکسپوي آتي در کشور امارات متحده عربي،گفت: براي کسب نتايج مطلوب در اين رويداد بايد از اکنون زمينه هاي حضور منسجم را بررسي کرده و آنها را دستور کار قرار دهيم.
اکسپوي ميلان از 11 ارديبهشت ماه با شعار «تغذيه زمين، انرژي براي زندگي» آغاز شد و فردا(شنبه) پايان مي يابد.
غرفه ايران در اين رويداد اقتصادي از ابتداي فعاليت خود تاکنون ميزبان حدود چهار ميليون نفر بوده است.
ايران در شش دوره گذشته اين رويداد جهاني حضور داشته است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حضور مهندس علی زارعی به عنوان کارآفرین موفق در رادیو