ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه قرآن سیما اعلام شد


ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه قرآن سیما اعلام شدتسنیم/ همزمان با نوروز ۱۳۹۵، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده است که به روی آنتن خواهد رفت.
«هوای عید» عنوان ویژه برنامه سال تحویل شبکه قرآن سیماست که در 2 نوبت (از ساعت 21 تا 24 روز 29 اسفند94 و ساعت 6 تا 10 صبح روز یکم فروردین 95) به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن خواهد رفت.
این برنامه به موضوعاتی از قبیل: بررسی ابعاد قرآنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب، تجلیل از شهدای مدافع حرم، بیان رفتارهای اجتماعی دینی و همچنین برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر امام رضا (ع) خواهد پرداخت.
دیدار
مستند ترکیبی و 45 دقیقه‌ای دیدار و گفتگو با علما و شخصیت‌های قرآنی و معارفی کشور تحت عنوان «دیدار» همه روزه ساعت 20 در ایام نوروز پخش خواهد شد.
چشم روشنی
طرح سراسری حفظ سوره حشر با استفاده از ظرفیت سازمان‌های فرهنگی و قرآنی برگزار خواهد شد که برنامه «چشم روشنی» در ایام نوروز به صورت زنده در ساعت 17 به این طرح می‌پردازد.
آرامش بهاری
«آرامش بهاری» به معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه کشور و تشریح فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در قالب گفتگو با مسئولین سازمان اوقاف کشور می‌پردازد که قرار است این برنامهٔ 57 دقیقه‌ای همه روزه از ساعت 10 پخش شود.
آنسوی سراب
«آنسوی سراب» عنوان برنامه‌ای است که با حضور کار‌شناسان مذهبی و سینمایی، فیلم‌های هالیوودی آخر الزمانی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و عقاید واقعی شیعه در مورد ظهور را بیان می‌کند.
این برنامه هر شب در ایام نوروز از ساعت 23 به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
راهیان نور
ارتباط‌های زنده و مستقیم از حضور و بازدید کاروان‌های اعزامی از مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در 2 باکس 15 دقیقه‌ای همه روزه در ساعت‌های 11: 45 و 16: 45 پخش خواهد شد.
همچنین برنامه‌های: «ستاره‌ها» (معرفی و گفتگو با نخبگان و حافظان قرآن) هرشب ساعت 21، «تلاوت‌های درخواستی» (پخش ناب‌ترین تلاوتهای قاریان ایرانی و مصری بر اساس درخواست‌های مخاطبان) هرشب ساعت 22 به صورت زنده، «فردوس» (مسابقه زنده تلفنی با طرح سوالات قرآنی و معارفی) هر روز ساعت 16، «مروری بر رویدادهای قرآنی سال 94» هر روز ساعت 15: 30، «مسیر زندگی» (بیان قصه‌های قرآنی با تکنیک فتورومان شنی) هر شب ساعت 21: 55 و نیز برنامه «بشری» که به گفتگو با حافظان، قاریان و فعالان قرآنی کشور می‌پردازد هرشب ساعت 18 در ایام نوروز 1395 به روی آنتن خواهد رفت.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
اعلام برنامه های ویژه ماه محرم از صدا و سیما