ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسپالتی: حالا می‌رویم تا شانس‌مان را در بازی برگشت برابر رئال امتحان کنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم شب گذشته (جمعه) با کسب هفتمین پیروزی متوالی خود و تحمیل شکست 4 بر یک به فیورنتینا به رده سوم جدول صعود کرد و حالا خودش را در فاصله دو امتیازی ناپولی صدرنشین می‌بیند.

لوچانو اسپالتی که از زمان بازگشتش به المپیکو برای گرفتن جای رودی گارسیا جالوروسی را متحول کرده است، در پایان این بازی اظهار داشت: فیورنتینا معمولاً با ضرباهنگ بالایی بازی می‌کنند، اما این تیم در نیمه اول بیش از حد معمول به دردسر افتاد، چون توپ در اختیار ما بود.

اسپالتی که با شبکه مدیاست گفت‌و‌گو می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا رم با بازی‌اش برابر فیورنتینا توانسته رئال مادرید را برای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نگران کند (در حالی که کهکشانی‌ها بازی دور رفت را در ایتالیا 2 بر صفر بردند)، گفت: ما نگران‌تر از آنها هستیم! اگر در بازی رفت کمی خوش‌شانس بودیم، کارمان آسان‌تر می‌شد. حالا می‌رویم که شانس‌مان را در بازی برگشت امتحان کنیم.

فرانچسکو توتی در دقیقه 76 به جای استفان الشعراوی به میدان رفت و در اواخر بازی یک ضربه ایستگاهی داشت که به وسیله آن تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

اسپالتی درباره عملکرد کاپیتان کهنه‌کار تیمش هم عنوان کرد: توتی پس از ورودش به میدان بازی خوبی ارائه کرد. او به بازی ما کیفیت داد و در ضربه آزادی که زد، بدشانس بود. وقتی توتی پشت چنین ضربات می‌ایستد، کار برای همه تیم‌ها سخت می‌شود.

سرمربی ایتالیایی جالوروسی از زمان ورودش به ورزشگاه المپیکو توانسه قرمزپوشان پایتخت ایتالیا را متحول کند. او در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان باشگاه رم افسوس نمی‌خورند چرا او را از ابتدای فصل به عنوان سرمربی تیم‌شان منصوب نکرده‌اند، گفت: بگذارید ما با برداشتن قدم‌های کوچک کارمان را پیش ببریم. همیشه با هر یک از این قدم‌ها توانسته‌ایم رو به جلو حرکت کنیم. اگر بخواهیم قدم‌های بلند برداریم احتمال افتادن‌مان در چاله وجود دارد!

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازی برگشت بارسلونا و رئال مادرید(ال کلاسیکو برگشت در لیگ)