فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معرفی رییس و اعضای کمیته سیاستگذاری ششمین همایش مالکیت ادبی و هنری


به گزارش خبرگزاری فارس،در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «حسین نوش آبادی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس ششمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط منصوب شد.

در حکم «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به نوش آبادی آمده است:

نظر به تمهید مقدمات  برگزاری «ششمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط» در اردیبهشت ماه ١٣٩٥ و با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان  «رئیس  همایش » منصوب می شوید.

امید است با اهتمام و توجه ویژه در پیشبرد اهداف این همایش  وارتقاء جایگاه مالکیت فکری در حوزه ادبی و هنری موفق باشید.

همچنین در احکامی جداگانه از سوی وزر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لادن حیدری به عنوان دبیر اجرایی و عضو کمیته سیاستگذاری و هماهنگی همایش و محمدعلی منفرد مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان اعضای کمیته سیاستگذاری و هماهنگی این همایش منصوب شدند.

در بخشی از این احکام نیز آمده است:

با توجه به سوابق ارزنده اجرایی ،سرکارعالی به موجب این حکم به عنوان « دبیر اجرایی  وعضو کمیته سیاستگذاری و هماهنگی  ششمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط» که در اردیبهشت ماه ١٣٩٥   برگزار می گردد  منصوب می شوید.

 امید است با یاری خداوند متعال و تدبیر شایسته، در پیشبرد اهداف این همایش  و ارتقاء جایگاه مالکیت فکری در حوزه ادبی و هنری موفق باشید.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
انجمن ادبی فرهنگی هنری انجمن ادبی فرهنگی هنری (آذر 93)