سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد مرگبار قطار مسافربري آلمان با يک خودروي نظامي آمريکا


برخورد مرگبار قطار مسافربري آلمان با يک خودروي نظامي آمريکا

ايرنا/ براثر برخورد يک قطار مسافربري با يک دستگاه کاميون نظامي آمريکا در آلمان دو تن جان باختند.

به گزارش خبرگزاري آلمان ، اين برخورد در گذرگاهي در شهر فرايهونگ (Freihung) در شرق باواريا رخ داد و طي آن قطاري مسافربري با کشنده اي که حامل يک کاميون نظامي بود برخورد نمود. راننده قطار و کشنده در اين حادثه جان باختند و تعدادي نيز بشدت مجروح شدند.
بنابراين گزارش در زمان حادثه قطار چهل مسافر داشت و يکي از سرنشينان کاميون نظامي توانست قبل از تصادم جان خود را نجات دهد.
در همين حال تارنماي شبکه تلويزيوني راشا تودي به نقل از رسانه هاي محلي آلمان خبر داد: 'احتمال داده مي شود که کشنده قادر به عبور از روي ريل نبوده و توقف آن باعث بروز چنين حادثه اي شده است. مسير راه آهن فعلاً مسدود سده و صدها تن از امداد گران مشغول جستجو براي يافتن جسد يکي از قربانيان هستند.
اين تارنما به نقل از منابع آلماني خبر داد که کاميون مزبور متعلق به ارتش آمريکا بوده و تعداد مصدومين بيش از بيست نفر است.


ویدیو مرتبط :
برخورد مرگبار قطار وکامیون!!