سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی چالش‌های بالینی در مامایی، زنان و نازایی


مریم‌السادات حسینی در گفت‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، گفت: نخستین کنگره بین‌المللی چالش‌های بالینی در مامایی، زنان و نازایی توسط گروه زنان و مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری‌های زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران از روز گذشته به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از 18 مهمان خارجی که در حوزه بیماری‌های زنان و نازایی صاحب نظر هستند در این کنگره حضور دارند و مهمترین موضوعات بحث‌برانگیز در این رابطه به چالش گذاشته می‌‌شود.

رئیس نخستین کنگره بین‌المللی چالش‌های بالینی در مامایی، زنان و نازایی با اشاره به اینکه تمامی بحث‌ها در این کنگره بر اساس اطلاعات پزشکی مبتنی بر شواهد یا نظرات افراد صاحب نظر و نخبه است گفت: از ویژگی‌های منحصر به فرد این گنگره حضور صاحب‌نظران داخلی و خارجی بوده تا پیارمون مهمترین مسائل مورد اختلاف نظر در زمینه آندوکورینولوژی ، آندومتریوز، یائسگی،‌هورمون درمانی، نازایی و مامایی است.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: در نظر داریم که این کنگره را هر دو سال یکبار با ابعاد مختلف علمی و عملی برگزار کنیم. تا بتوانیم جهت کاهش بیماری‌های زنان همچنین پیشگیری و درمان بهتر اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IP5YL3


ویدیو مرتبط :
هیپنوتیزم در مامایی و درمان بیماریهای زنان