ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درایت کاظمی و لطف خدا تیم را نگه داشت


درایت کاظمی و لطف خدا تیم را نگه داشتورزش 3/ هافبک آذری سیاه‌جامگان اعتقاد دارد باید بیشتر به تیم‌های مشهدی بخصوص سیاه‌جامگان رسیدگی شود.
علیرضا نقی‌زاده در مورد پیروزی در دیدار مقابل ملوان در هفته پایانی لیگ‌برتر به گفت: بازی خوبی بود، توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و با حمایت کل استان خراسان و همدل شدن توانستیم پیروز شویم.
او درباره ماندنشان در لیگ‌برتر ادامه داد: آقای عباسی و همکارانشان امسال خیلی اذیت شدند و به دلیل اوضاع اقتصادی مملکت پشت تیم تنها بودند جا دارد از آنها تشکر کنیم خدا را شکر در بازی آخر همه دست به دست هم دادند و در لیگ‌برتر ماندیم. مطمئن باشید اگر مسئولان سیاه‌جامگان از نیم فصل اول به آقای عباسی کمک می‌کردند ما حتی می‌توانسیم رتبه تک رقمی کسب کنیم زیرا با درایت آقای کاظمی تیم متحول شده بود، قسمت شد امسال در لیگ بمانیم. باید مراقب تیم‌هایی مثل سیاه‌جامگان باشند چون این تیم خیلی هوادار دارد.
این بازیکن در پایان افزود: سال اولی است که سیاه‌جامگان در لیگ‌برتر حضور داشت، با لطف خدا و کار آقای کاظمی تیم در لیگ‌برتر ماند. ماندنمان در لیگ‌برتر اول دست خدا، دوم کمک امام رضا و سوم کمک هواداران بود که توانستیم سهمیه استان را در لیگ‌برتر حفظ کنیم.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
لطف خدا(قرآن)