سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قانون الحاق یک تبصره به ماده۲۲ قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر ابلاغ شد


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، قانون الحاق یک تبصره به ماده (22) قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ شانزدهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در روز هجدهم فروردین ماه امسال به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

متن قانون به شرح زیر است: قانون الحاق یک تبصره به ماده (22) قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
ماده واحده ـ یک تبصره به‌شرح زیر به‌عنوان تبصره (2) به ماده (22) قانون اسـاسنـامه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مصـوب هشتم اردیبهشت‌ماه سال 67 الحاق می‌شود.
تبصره2ـ حضور کارکنان دستگاه‌های اجرائی که با فراخوان جمعیت هلال‌احمر و موافقت دستگاه مربوطه در حوادث ملی، منطقه‌ای و استانی در امر امدادرسانی و مقابله با بلایا و حوادث طبیعی غیرمترقبه به‌عنوان امدادگر و داوطلب فعال شرکت می‌کنند، مأموریت اداری بدون دریافت حق مأموریت تلقی می‌شود. پرداخت هرگونه وجهی تحت هر عنوان به امدادگران و داوطلبانی که با اختیار خود و با تکمیل فرم خدمت داوطلبانه با جمعیت همکاری می‌کنند، مشمول قوانین کار و تأمین اجتماعی نمی‌باشد و دعاوی آنان در هیأت‌های حل اختلاف کارگر و کارفرما و دیوان عدالت اداری قابل طرح نیست. آیین‌نامه اجرائی این تبصره ظرف مدت سه‌ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون توسط جمعیت هلال‌احمر تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
داوطلبان جمعیت هلال احمر استان لرستان