سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار جدید قزوین: باید فضای مناسبی برای رشد استان در دوره پسابرجام ایجاد کرد


به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر شنبه در آیین معارفه خود که با حضور حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور و مسوولان استانی برگزار شد، افزود: خوشحالم که توفیق خدمت در استانی با ویژگی های غنی تاریخی و فرهنگی و دینی را پیدا کرده ام.
وی به انتظارات رییس جمهوری از خود اشاره کرد و برگزاری انتخابات با شکوه و قانونی همراه با اعتماد مردم را یکی از مهم ترین آنها خواند و گفت: امیدواریم با مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو شاهد شکل گیری مجلسی قدرتمند، توانا و متخصص باشیم.
استاندار جدید قزوین با بیان اینکه رییس جمهوری به بنده تاکید کرد که باید به طور شبانه روزی در خدمت مردم و توسعه این استان باشید، افزود: قزوین استانی با تمدن 10 هزار ساله و مملو از ظرفیت ها در بخش های مختلف فرهنگی و اقتصادی است.
وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای شتاب بخشیدن به رشد و توسعه قزوین، گفت: دیگر از پول های دولتی خبری نیست و حتی اگر به اندازه دوره قبل نفت بفروشیم و قیمت این ماده از 45 به 110 دلار گذشته بازگردد نمی توانیم با شتاب لازم به توسعه کشور که مورد نظر مقام معظم رهبری است بپردازیم، چرا که اگر همه کارها دست دولت و حاکمیت باشد موفق نخواهیم بود.
همتی سابقه قزوین در صنعت را درخشان خواند و با بیان اینکه نخستین شهر صنعتی کشور در این استان احداث شده است، اظهار کرد: قزوین استانی با صنایع پیشرو است که در آن شاهد سرمایه گذاری خارجی نیزهستیم و همه این ها نشان از ظرفیت و توانمندی بالای این استان در حوزه صنعت را می رساند.
وی در پایان گفت: برداشتن گام های بلند برای توسعه استان در همه ابعاد، برگزاری انتخابات سالم و با شکوه و مهیا کردن سفر رییس جمهوری و اعضای دولت سه موضوع مهمی است که در دستور کار بنده قرار دارد.
همتی در نشست چهارشنبه هفته پیش هیات دولت به عنوان استاندار جدید قزوین معرفی و جایگزین مرتضی روزبه شد.
استاندار جدید قزوین که در طول دوران خدمت خود تجربه نمایندگی خانه ملت، سرپرستی استانداری و مدیرکلی صداوسیما در سه استان را دارا می باشد، متولد 1339 در ایلام است.
مدیرکلی صداوسیما در مراکز ایلام، لرستان و آذربایجان غربی، نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم از حوزه انتخابیه ایلام، معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات کشور، سرپرستی استانداری قم و مشاور عالی وزارت کشور از جمله مسوولیت ها و سوابق مدیریتی همتی است.
پیش از این مرتضی روزبه برای مدت 23 ماه به عنوان استاندار قزوین مشغول به خدمت بود، وی از 13 آذر ماه 1392 عهده دار این سمت شده بود.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ورزش صبحگاهی با حضور استاندار و مدیران كل استان قزوین