فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روز دانشجو در گناوه گرامی داشته شد


به گزارش ایرنا، بخشدارمرکزی گناوه دراین آیین گفت: دانشجویان قشر آگاه و بیدار جامعه آرمان گرایی و عمل به مسئولیت و رسالت اجتماعی را ارزش می دانند.
حسین امیری افزود: آرمان گرایی و تلاش برای کسب دانش یکی از ویژگی های هر دانشجو است که این قشر را با دیگر اقشار متفاوت کرده است.
وی گفت: جامعه از دانشجو انتظارهای دیگری دارد زیرا اگر این قشر بتواند نقش و وظیفه و رسالت اجتماعی را که بردوش دارد بخوبی انجام دهد، آن جامعه پویا مترقی می شود.
بخشدارمرکزی گناوه بیان کرد: در دولت تدبیر و امید و با وعده های رئیس جمهوری، گشایش های خوبی در فضای دانشگاه و فعالیت های دانشجویی ایجاد شده است.
در پایان این آیین که در سالن فنی وحرفه ای گناوه برگزارشد، از دانشجویان نمونه دانشگاه پیام نور این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
16 آذر در تقویم کشور به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.
شهرستان گناوه با 92 هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر دارای سه دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی وعلمی کاربردی است.
3035/6164/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گرامی داشت روز دانشجو سال 92 دانشگاه پردیس شهید رجایی اورمیه