علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هواپیما های آلمان، تحت تعقیب جنگنده های روسیه


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، یک فرمانده ارشد نیروی هوایی آلمان از تعقیب هواپیما های شناسایی این کشور در آسمان سوریه توسط جنگنده های سوخوی روس خبر داد.

به گفته ژنرال «ژوآخیم وُندراک»، فرمانده ارشد نیروی هوایی ارتش آلمان، هنگامی که هواپیما های تورنادو متعلق به ارتش آلمان که وظیفه شناسایی مواضع تروریست های داعش در سوریه را دارند، مشغول انجام عملیات هستند، سایه جنگنده های سوخوی روس بر فراز، تورنادو های این کشور سایه می افکند.

«وُندراک» با این ادعا که جنگنده های روسی در حال تعقیب هواپیما های آلمانی هستند، گفت: از آغاز حمله آمریکا و متحدین آن به آسمان سوریه، ما هیچ وقت در آسمان این کشور تنها نبوده ایم. بلکه سوخو های روسی همیشه در حال تعقیب ما بوده اند.

این فرمانده آلمانی البته تاکید کرد که هیچ آسیبی از جانب روس ها به آنها نرسیده و تا کنون نیز با یکدیگر درگیر نشده اند.

او گفت: یک خط ارتباطی اضطراری میان ما، روسیه و آمریکا جهت هماهنگی ایجاد شده که در حین عملیات مشترک، مشکلی پیش نیاید.

گفتنی است، آلمان شش فروند هواپیمای شناسایی تورنادو را در آسمان سوریه مستقر کرده که وظیفه تصویر برداری، شناسایی و گرفتن اطلاعات تصویری از طریق اشعه مادون قرمز از مواضع تروریست ها را بر عهده دارند.

 


ویدیو مرتبط :
تعقیب پهباد متجاوز به وسیله جنگنده های روسیه در سوریه