ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بانوان کارآفرین می‌توانند به عنوان اسپانسر تیمداری کنند


پوران عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهارداشت: تیم کوشا در مرحله مقدماتی، بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و از بازی شاگردانم تا این مرحله از لیگ راضی هستم.

وی گفت: برای بازی در مرحله حذفی نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، البته یکی از بازیکنان تیم برادرش را از دست داد و به همین دلیل کمی از برنامه‌های تمرینی ما بهم خورد اما در این مدت توانستیم به آمادگی کامل برسیم و برای بازی مقابل تیم آرارات آماده‌ایم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان کوشا ادامه داد: تیم آرارات در ابتدای فصل یکدست نبود اما در ادامه لیگ بازی‌های این تیم بهتر شد و حالا با اضافه کردن بازیکن خارجی خود مقابل ما حاضر می‌شود اما خیلی روی این مهره حساب باز نکرده‌ایم و برای شکست این تیم روز جمعه وارد میدان می‌شویم.

عباسی شرایط بازیکنان تیم کوشا را مطلوب توصیف کرد و خاطرنشان کرد: تیم کوشا باهمین بازیکنان خود که بسیار با انگیزه هستند می‌خواهد جزو 4 تیم صعود کننده به مرحله بعد باشد. تنها بازیکن خارجی ما همان گارد رأس ارمنستانی است و دست به ترکیب گذشته خود نزدیم و با همین ترکیب در مرحله حذفی مسابقه می‌دهیم.

سرمربی تیم کوشا سبلان برای حمایت ورزش بانوان و به خصوص بسکتبال بانوان  پیشنهادی مطرح کرد و گفت: بسکتبال بانوان پتانسیل خوبی دارد و تیم‌ها با انگیزه در لیگ امسال حاضر شده اند. تعداد تیم های حاضر درلیگ نیز خوب است، البته پیشنهاد می‌کنم که بانوان کارآفرین که در زمینه‌های اقتصادی به موفقیت رسیده‌اند در قالب اسپانسر حامی ورزش بانوان شوند و در لیگ‌های ورزشی تیمداری کنند تا به نوعی از ورزش بانوان حمایت شود. مثل حمایتی که هم اکنون در کوشا سبلان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم کوشا سبلان در مرحله حذفی رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان 4 دی ماه به مصاف تیم آرارات می‌رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افتخار آفرینی بانوان تا وضعیت نامعلوم اسپانسر پرسپولیس